پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: ارتش سوریه بیانیه‌ای درباره کامل شدن پیروزی در حلب و خروج همه تروریست‌ها از این شهر صادر کرد.

حلب

به گزارش ایسنا، عملیات بیرون راندن همه تروریست‌ها از شهر حلب با خروج چهار اتوبوس حامل افراد مسلح پایان یافت.

همچنین بر اساس توافق دوجانبه، شمار دیگری از مجروحان و زنان و کودکان محاصره شده در مناطق فوعه و کفریا در شمال ادلب نیز به حلب وارد شدند.

در همین راستا، تلویزیون رسمی سوریه گزارش داد که با خروج آخرین اتوبوس‌های حامل تروریست‌ها از شهر حلب، این شهر منطقه امن شده و خالی از تروریست‌هاست.

به گزارش العالم، در بیانیه ارتش سوریه در خصوص آزادی حلب آمده است:

به برکت خون شهدای پاک و قهرمانی و فداکاری نیروهای مسلح قهرمان و نیروهای هم‌پیمان و پایداری ملت دلاور سوریه، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه بازگشت امنیت و آرامش به شهر حلب را پس از آزادی از تروریسم و تروریست‌ها و خروج باقی‌مانده آنان از این شهر اعلام می‌کند.

این پیروزی تحولی راهبردی و نقطه عطف مهمی در جنگ علیه تروریسم از یک سو و ضربه‌ای سهمگین به پروژه تروریسم و حامیان آنان از سوی دیگر است.

پیروزی در حلب همچنین تأکیدی بر توانمندی ارتش سوریه و هم‌پیمانانش در زمینه یکسره کردن کار نبرد با سازمان‌های تروریستی و آغازگر مرحله‌ای جدید از بیرون راندن تروریست‌ها از تمام اراضی سوریه است.

فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه همچنین تأکید دارد که این دستاورد عظیم انگیزه‌ای قوی برای ادامه اجرای ماموریت‌های ملی برای نابودسازی تروریسم و احیای امنیت و ثبات در این سرزمین است.

بدین‌وسیله بار دیگر از همه کسانی که سلاح به دست گرفته‌اند، دعوت می‌شود که از سرنوشت دیگران عبرت بگیرند و سلاح خود را بر زمین بگذارند زیرا مبارزه با تروریسم تا آزادی آخرین وجب از خاک وطن سرافراز ادامه خواهد داشت.

دمشق - ۲۲ دسامبر ۲۰۱۶

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه

کد خبر 356299

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha