همشهری آنلاین: موکب مسجد مقدس جمکران در مسیر پیاده‌روی اربعین برای خدمت‌رسانی به زائرین حسینی برپا می‌شود.

موکب مسجد جمکران در مسیر پیاده‌روی اربعین

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني مسجد جمكران، حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی‌زاده با بيان اينكه محور فعالیت‌هاي موکب مسجد مقدس جمکران، برگزاری مراسمات عزاداری به شکل بومی و همچنین نماز جماعت قرار دارد، گفت: موکب مسجد مقدس جمكران، موکب صرفا خدماتی نیست و برنامه‌ریزی‌ها به اين سمت است كه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی موکب دارای نگاه و پیوست و دغدغه فرهنگی باشد و اگر مجموعه‌ای از خدمات متنوع جنبی به زائران ارائه شود، مکمل اهداف فرهنگی است.

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران از پويش مردمي در قم در آستانه اربعين حسيني خبر داد و گفت: مردم قم برای خدمت به زائران اربعینی که در مسیر از قم عبور می‌کنند و یا توقف دارند، آماده ارائه خدمات به حجم بالای زائران افغانی و پاکستانی و ... هستند و مسجد جمکران به زائران اربعین حسینی که در قم توقف دارند خدمات ارائه مي‌کند.

وي همچنين از برگزاري همایش لقاء الحسین با رويكرد پژوهشي و با هدف معرفت‌افزایی، طي همكاري مسجد مقدس جمكران با عتبات عراق خبر داد.

وی با اشاره به اینکه منبع مالی مسجد اختصاص به هزینه در مسجد دارد، گفت: جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی در این ایام، مختص موکب و با عنوان موکب اربعین صورت می‌گيرد.

کد خبر 349415

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha