پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
۰ نفر

خبر > ۱۵ اثر زنده‌یاد عباس کیارستمی، کارگردان نامی سینمای ایران، در سینما‌تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال نمایش است.

دوچرخه شماره ۸۴۶

به گزارش روابط‌عمومی کانون پرورش فكري، این آثار در دو سانس بعدازظهر روزهای 24 تا 28 شهریور 1395 برای تمامی علاقه‌مندان هنر سینما اکران می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم‌های «نان و کوچه»، «دندان درد»، «زنگ تفریح» و «منم می‌تونم» 24 شهریوربه نمایش در ‌آمده است و فیلم‌های «مشق شب» و «همشهری» این هنرمند شهیر پنج‌شنبه 25 شهریوراكران مي‌شود.

فيلم «خانه دوست کجاست؟» و دو فیلم «بزرگداشت روز معلم» و «راه‌حل یک» نيز به ترتیب از ساعت 17 تا 18:30 و 19 تا 20 جمعه، 26 شهریور در اين سالن به نمايش در مي‌آيد.

طبق برنامه‌ي اعلام شده، علاقه‌مندان مي‌توانند فیلم‌های «دو راه حل برای یک مسئله»، «به ترتیب یا بدون ترتیب» و «همسرایان» و «اولی‌ها» از دیگر آثار کیارستمی را در سانس‌هاي اول و دوم شنبه 27 شهریور تماشا كنند.

«زندگی و دیگر هیچ» آخرین فیلمی است که يك‌شنبه، 28 شهریور از ساعت 18 تا 20 در سینما‌تئاتر کانون برای دوست‌داران این هنرمند فقيد نمایش داده خواهد شد.

پیش‌تر نیز 15 فيلم کیارستمی که در سال‌های 1349 تا 1370 تولید شده‌اند، در قالب یک بسته‌ روانه‌ي بازار محصولات فرهنگی هنری کشور شده است. سینما‌تئاتر کانون در خیابان خالد اسلامبولی(وزرا)‌، بالاتر از تقاطع شهید بهشتی قرار دارد.

کد خبر 346394

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha