۳ پسر جوان وقتی در یکی از خیابان‌های شمال پایتخت مشغول تفریح بودند با دیدن دختر جوانی که سگی همراه داشت، نقشه عجیبی کشیدند.

  • چند روز پيش 3پسر جوان سوار بر پرشياي خود شدند تا در خيابان‌ها گشتي بزنند. آنها كه مشروبات الكلي مصرف كرده بودند و رفتارهاي عادي نداشتند ناگهان چشم‌شان به دخترجوان و كم سن و سالي افتاد كه سگش نيز همراهش بود. پسران جوان براي هيجان و شوخي نقشه كشيدند تا اين دختر را به زور سوار ماشين‌شان كنند. حتي براي ربودن او با هم شرط‌بندي كردند و ماجرايي را رقم زدند كه آنها را به كلانتري و دادسرا كشاند.
  • يك ساعت بعد

دختر جوان سراسيمه و هراسان خود را به مأموران پليس رساند و مدعي شد كه چند جوان قصد ربودن او را داشتند. او گفت: ساعتي قبل در خيابان زعفرانيه بودم و سگم را نيز همراه خودم برده بودم كه ناگهان 2پسرجوان به سمت من هجوم آوردند. سومين نفر هم پشت فرمان پرشيا نشسته بود و فقط مي‌خنديد. اصلا حالت عادي نداشتند.

2جوان با زور و تهديد مرا روي زمين كشاندند و مي‌خواستند سوار ماشين كنند. اما جيغ كشيدم و مقاومت كردم كه يكي از آنها دستش را روي دهانم گذاشت و با تهديد خواست كه سكوت كنم. او ادامه داد: از آنجا كه رزمي‌كار هستم و چندين سال كاراته كار كرده بودم با لگد چند ضربه به آنها زدم و توانستم آنها را نقش بر زمين كرده و فرار كنم. اما آنها سگم را ربودند و با خود بردند. همان لحظه شماره پلاك ماشين‌شان را يادداشت كردم و راهي كلانتري شدم.

  • دستگيري

با ثبت شكايت دختر رزمي‌كار پرونده براي رسيدگي پيش روي قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران قرار گرفت و تيمي از مأموران تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند. آنها از طريق شماره پلاك خودرو موفق به شناسايي راننده شدند.
با دستگيري وي، 2همدست ديگر او هم به دام افتادند و وقتي پيش روي قاضي جنايي تهران قرار گرفتند به دزديدن سگ شاكي اعتراف كردند. يكي از آنها گفت:

من و دوستانم وضع مالي خوبي داريم اما آن روز در حالت عادي نبوديم. به همين دليل وقتي آن دختر را ديديم، برايش مزاحمت ايجاد كرديم اما او اصلا به ما اعتنايي نكرد. همين شد كه دوستانم خواستند او را بربايند و براي انجام اين كار با من شرط بستند. در نهايت وقتي از دختر جوان كتك خوردند، سگش را دزديدند. حالا هم به‌شدت پشيمانيم و اميدواريم شاكي رضايت بدهد.به گزارش همشهري، هم‌اكنون هر سه‌متهم با قرار قانوني بازداشت شدند و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

کد خبر 345194

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha