یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
۰ نفر

جیب‌بر حرفه‌ای زمانی که در اتوبوس بی‌آرتی دستش را داخل جیب یکی از مسافران کرده بود فکرش را نمی‌کرد که طعمه‌اش برای دستگیری او ۲ کیلومتر با پای پیاده تعقیبش کند.

متهم

چند روز قبل به مأموران كلانتري 115رازي خبر رسيد كه جيب‌بري حرفه‌اي دستگير شده است. زماني كه مأموران به محل حادثه رفتند معلوم شد كه چند نفر از مسافران اتوبوس بي‌آرتي اين سارق را دستگير كرده‌اند. يكي از آنها گفت: سوار اتوبوس بي‌آرتي خط خاوران - آزادي بودم كه گوشي تلفن همراه و 250هزار تومان از جيبم سرقت شده است.

سارقان جيب شوهرخواهرم كه كنارم ايستاده بود را نيز خالي كرده بودند. همان موقع متوجه شخص سارق شديم اما او از اتوبوس پياده شد و پا به فرار گذاشت. اما ما حدود 2كيلومتر او را با پاي پياده تعقيب كرديم تا اينكه توانستيم وي را دستگير كنيم.

با آغاز تحقيقات از متهم 55ساله كه به مواد‌مخدر اعتياد دارد او به ده‌ها فقره جيب‌بري و سرقت گوشي‌هاي تلفن همراه مسافران اتوبوس‌هاي بي‌آرتي اعتراف كرد و گفت براي تأمين هزينه مواد مصرفي‌اش دست به سرقت مي‌زد.

همچنين معلوم شد كه او 12فقره سابقه دستگيري دارد و تحقيقات از وي همچنان در جريان است. سرهنگ كارآگاه حمدالله عليزاده، رئيس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران با اعلام اين خبر از شهرونداني كه از اين متهم شكايتي دارند درخواست كرد براي شناسايي وي به پايگاه هشتم پليس آگاهي مراجعه كنند.

کد خبر 343935

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha