دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
۰ نفر

مرد جوان خودش را فیزیوتراپ معرفی و ادعا می‌کرد با همکاری یکی از بازیگران مشهور قصد دارد یک مرکز درمانی راه‌اندازی کند، اما همه این حرف‌ها بخشی از نقشه سیاه او برای یک زن ماساژور بود.

اواخر بهمن‌ماه سال گذشته زن جواني به پليس آگاهي رفت و مدعي شد يك فيزيوتراپ او را مورد آزار و اذيت قرار داده است. زن جوان گفت: از مدتي قبل به‌دنبال جدايي از شوهرم به تنهايي زندگي مي‌كنم. در اين مدت تلاش كردم با كاركردن سرگرم باشم تا مشكلات زندگي را كمتر حس كنم. مدتي قبل در دوره‌هاي ماساژدرماني شركت كردم و وقتي در اين كار حرفه‌اي شدم كارم را در باشگاه‌هاي ورزشي به‌عنوان ماساژور آغاز كردم. زندگي‌ام رنگ و بوي تازه‌اي پيدا كرده بود و توانسته بودم مشكلات زندگي مشتركم را فراموش كنم تا اينكه يك روز به‌طور اتفاقي با مردي كه مدعي بود فيزيوتراپ است، آشنا شدم. او گفت مدتي است با همكاري يكي از بازيگران سرشناس در شمال شهر يك مركز مجهز فيزيوتراپي راه انداخته است. او گفت چون اين بازيگر مشهور حامي مالي مركز است افراد زيادي به آنجا مراجعه مي‌كنند و وضعيت مالي خوبي دارد.

زن جوان ادامه داد: وقتي او فهميد كه من ماساژور هستم به من پيشنهاد كار داد و يك روز براي صحبت‌كردن درمورد شرايط كاري او را به خانه‌ام دعوت كردم. نمي‌دانم چرا ولي آن روز پادرد عجيبي داشتم و وقتي درباره شرايط همكاري صحبت مي‌كرديم او چند قرص به من داد و گفت با مصرف قرص‌ها پادردم از بين مي‌رود. من هم يكي از قرص‌ها را خوردم اما چند دقيقه بعد سرگيجه عجيبي به سراغم آمد و بيهوش شدم. نمي‌دانم بيهوشي‌ام چقدر طول كشيد ولي وقتي به هوش آمدم اثري از دكتر فيزيوتراپ نبود و فهميدم او به من تعرض و خانه‌ام را ترك كرده است.

با اظهارات زن جوان تحقيقات در اين‌باره آغاز شد. او هيچ نشاني از متهم نداشت و در اين شرايط شغل وي مي‌توانست به دستگيري‌اش كمك كند. مأموران تلاش كردند تا از طريق وزارت بهداشت اين مرد را شناسايي كنند اما بررسي‌ها نشان مي‌داد فردي با مشخصات وي در فهرست فيزيوتراپ‌هاي مجاز وزارت بهداشت وجود ندارد. اين موضوع نشان مي‌داد متهم به دروغ خودش را فيزيوتراپ معرفي كرده است. كمك گرفتن از بازيگري كه متهم ادعا كرده بود حامي مالي مركز درماني‌اش است نيز سرنخ بعدي بود اما اين سرنخ نيز به جايي نرسيد چرا كه بازيگر مشهور به مأموران گفت كه متهم را نمي‌شناسد و او از نام وي سوءاستفاده كرده است. با اين حال تحقيقات فني - پليسي ادامه يافت تا اينكه مدتي بعد متهم سرانجام شناسايي و دستگير شد. براساس اين گزارش، متهم در بازداشت به‌سر مي‌برد و قرار است به‌زودي در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه شود.

کد خبر 342585

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha