مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
۰ نفر

قطع ۴ اصله درخت در خیابان لارستان تهران بنا‌بر درخواست و تماس‌های شهروندان‌ با سامانه ۱۳۷ بوده است.

شهر

رضا معافي، دبير شوراياري محله بهجت‌آباد تهران در منطقه 6 كه خيابان لارستان در آن قرار دارد با اعلام اين مطلب به همشهري گفت: بين انتقاد و تخريب تفاوت بسياري است. شايد ما هم انتقادي به عملكرد شهرداري داشته باشيم اما هرگز تخريب را نمي‌پذيريم. روز‌گذشته خبري درباره قطع 10تا 12اصله درخت در خيابان لارستان منتشر شد و برخي از رسانه‌ها تلاش كردند اين اتفاق را با ساخت‌وساز در اين خيابان مرتبط كنند.

اين در حالي است كه به‌گفته دبير شوراياري محله بهجت‌آباد كه خود از محل يادشده بازديد كرده است 2اصله از درختان قطع شده در مقابل يك آژانس املاك فعال قرار داشتند و ساخت‌وساز پايان يافته ملك مجاور نيز با فاصله از محل قطع درختان است. معافي همچنين يادآور شد: اهالي محله در گفت‌وگو با اينجانب اعلام كردند كه درختان يادشده پوسيده بوده و خطرناك بودند و احتمال سقوط آنها نيز به سامانه 137شهرداري تهران اعلام شده بود.

اواخر فروردين‌ماه امسال بود كه درختي 40ساله در خيابان سنائي واقع در منطقه‌6 به‌علت وزش باد شديد روي 3خودرو سقوط كرد و خساراتي را به بار آورد. اين در حالي است كه شهرداري تهران با رصد وضعيت سلامت درختان و رفع خطر از درختان خشكيده و تنومند سعي مي‌كند از بروز خسارت‌هاي مالي و جاني بر اثر وقوع طوفان و شكستگي درختان جلوگيري كند.

کد خبر 340411

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha