سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: ۱۵۰ نفر در این استان به علت آلودگی هوا در بیمارستان بستری و مداوا شدند.

آلودگی هوا ۱۵۰ همدانی را بستری کرد

به گزارش ايرنا، حبیب معصومی روز دوشنبه گفت: مرکز فوریت های پزشکی همدان از بیستم تا سی‌ام خرداد ماه سال جاری به علت شرایط آب و هوایی، مراکز درمانی استان میزبان بیماران قلبی و تنفسی بود.

وی اظهار کرد: در این مدت 24 نفر بیمار قلبی بصورت سرپایی مداوا شدند و 82 نفر برای دریافت خدمات با مرکز فوریت‌های پزشکی 115 تماس برقرار کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان افزود: پس از اعزام و حضور تیم‌های امدادی در محل، بیماران به مرکز درمانی منتقل و بستری شدند.

معصومی افزود: همچنین 14 بیمار به علت بروز مشکلات تنفسی به صورت سرپایی مداوا و 30 بیمار تنفسی در مراکز درمانی بستری شدند.

وی اظهار کرد: اقدام‌های اولیه و پیش بیمارستانی به منظور امدادرسانی به بیماران قلبی و تنفسی توسط عوامل اورژانس صورت گرفت.

استان همدان در دو مرحله در 10 روز گذشته میزبان ریزگردها بوده است به گونه‌ای که میزان غلظت هوا در برخی از شهرستان‌ها نظیر اسدآباد به بیش از 6 برابر حد استاندارد رسید. 

کد خبر 337769

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha