همشهری آنلاین: عبدالحسین مختاباد با اشاره به حادثه آتـش سوزی چند شب قبل در شهران گفت: متاسفانه هر اتفاقی در شهر می‌افتد تنها شهرداری را مقصر می‌دانند حال آنکه شهرداری از همه زودتر در محل حادثه حاضر می‌شود و احساس مسئولیت می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شورا آنلاین  سید عبدالحسین مختاباد عضو شورای شهر تهران  در در دویست و شصت و هشتمین جلسه شورا  ضمن اعلام این مطلب گفت : این حادثه نشان داد که ایجاد مدیریت یکپارچه شهری تا چه اندازه برای شهر مفید خواهد بود و ما باید به آن سمت حرکت کنیم که مدیریت شهری یکپارچه شود.چرا که در این حادثه به واقع ،نبود یک مدیریت یکپارچه محسوس بود.

ريیس کمیته هنر شورای شهر تهران افزود:باید این واقعیت را بپذیریم که اداره شهر بدون مدیریت یکپارچه میسر نمی‌شود مدیریتی که باید همه عوامل در ید و سیطره آن قرار گیرند، مثل، پلیس ،سازمان آب ، برق، گاز و ...  تا بتوان به خوبی و به شکل منظومه‌ای بر تمامی جوانب کار محیط بود و به اداره آن پرداخت.

مختاباد همچنین در ادامه سخنان خود با انتقاد از اجرای تونل‌های مترو به روش دستی گفت:وقتی ما دستگاه "تی بی ام" داریم چرا باید تونل‌ها را به روش دستی اجرا کنیم این در حالی است که بهره‌گیری از این ماشین مکانیزه تنها 10 درصد در کاهش نیروی انسانی تاثیر می‌گذارد و این میزان تاثیرگذاری آن قدر نیست که ما چشم خود را بر استفاده از این فن آوری ببندیم و بخواهیم  از نیروی انسانی با روش دستی استفاده کنیم.

به گفته مختاباد برخی استفاده از این ماشین‌های مکانیزه را برابر با بیکاری نیروی انسانی می‌دانند که باید خاطر نشان کرد : استفاده از این تکنولوژی هم در کاهش ترافیک، آلودگی هوا و هم در کاهش مخاطرات موثر خواهد بود.

کد خبر 337612

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha