همشهری‌آنلاین: عبدالحسین مختاباد،خواننده و آهنگساز به همراهی گروه بزرگ رودکی با ۹ نوازنده در بخش سنتی و ۱۵ نوازنده در گروه سازهای کلاسیک غربی در برج میلاد برخی از آثار تازه و گذشته خود و گروه را اجرا می‌کنند.

به گزارش همشهری ‌آنلاین در این کنسرت که روز ۱۶ دی در دو نوبت در برج میلاد اجرا خواهد شد، سید عبدالحسین مختاباد به همراه گروه بزرگ رودکی برخی از قطعات آخرین آلبوم او به نام سیاه‌مشق و نیز برخی آثار تازه گروه رودکی و کارهای خاطره‌انگیز مختاباد را اجرا خواهند کرد.

در بخش موسیقی سنتی حسین پرنیا نوازنده سنتور و آهنگساز، و محمد دلنوازی(عود)، آرش فلاح(ني)، مجيد مظاهري(كمانچه)، سمانه باروتي(قيچك)، پريا پيرزاده(تار)، رضا دربندي (دف ودايره)، نازنين پدرثاني(تنبك و كوزه)، بهزاد خدارحمي (تار و ايوان) مختاباد را در اجرای ترانه‌ها و تصانیف و آوازها همراهی می‌کنند.

در بخش سازهای کلاسیک نیز سياوش ظهيرالديني( ويلن آلتو)،نيما زاهدي(ويلن)، علي رحيميان(ويلن)، هادي آرزم (ويلن)،حسن اكبريان(ويلن)، مونيكا لران(ويلن)، صبا علي‌محمدي (ويلن)، داريوش حجازي(ويلن آلتو)، سالار خاتون آبادي (ابوا)، روشنك نوشي(فلوت)، محمدرضا پيرزاده (درام)، سپيده خداوردي(كنترباس)، پرويز بيات(كنترباس)، مجيد اسماعيلي (ويلنسل)، منوچهر باستان سير (ويلنسل) گروه را همراهی می‌کنند.

کد خبر 357151

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha