همشهری‌آنلاین: آیین رونمایی آلبوم سیاه مشق با صدای سید عبدالحسین مختاباد و نواپردازی و تنظیم بهزاد خدارحمی، که به همت انجمن موسیقی ایران تولید و منتشر شده است، دوشنبه در خانه‌ هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، مراسم رونمایی آلبوم «سیاه مشق» که برگرفته از آثار بزرگان شعر و موسیقی ایران است، دوشنبه چهارم مرداد از ساعت ۵ تا ۷ بعد از ظهر در تالار «امیرخانی» خانه‌ هنرمندان ایران با حضور سید عبدالحسین مختاباد، خواننده و بهزاد خدارحمی تنظیم کننده  این آلبوم و اهالی موسیقی برگزار می‌شود.

این آلبوم شامل ۹ قطعه است که عبارتند از: ۱٫ سرگشته ۲٫ چشم به راه ۳٫ به من نخند ۴٫ مجنون بی لیلا ۵٫ بی‌وفا ۶٫ چرا چرا ۷٫ شمع شبانه ۸٫ آرزوی فردا ۹٫ شب انتظار.

 بهزاد خدارحمی، آهنگساز و تنظیم‌کننده‌ این آلبوم، فارغ‌التحصیل هنرستان و دانشگاه موسیقی، اصول و فنون آهنگسازی و ارکستراسیون را نزد فریدون شهبازیان و زنده‌یاد مجتبی میرزاده فرا گرفت.

علاوه بر ساز تار با نواختن سه‌تار، دیوان، تمبک، و دف نیز آشنایی دارد. وی تا کنون در بیش از ۱۵۰ آلبوم موسیقی نوازندگی کرده و نزدیک به چهل مجموعه‌ی موسیقی برای خوانندگان مختلف آهنگسازی و تنظیم کرده است.

آلبوم قبلی مختاباد با عنوان سایه دوست بهار سال ۱۳۹۱ منتشر شده بود و اکنون بعد از گذشت ۴ سال تازه‌ترین آلبوم او به بازار موسیقی عرضه می‌شود.

کد خبر 341044

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha