دوشنبه ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
۰ نفر

پگاه شفتی: حالا دیگر گرما با همه‌ی خوب و بدش از راه رسیده و فناوری چاره‌ای ندارد جز این‌که از این فرصت استفاده کند تا خودش را بیش‌تر به رخ بکشد.

دوچرخه شماره ۸۳۳

تعطيلات وقتي با گرما همراه شود هركسي را به‌سوي آب هل مي‌دهد. به‌همين دليل است كه نگاهي داشته‌ايم به جديدترين ابزارك‌ها براي تفريح و ورزش‌هاي آبي. ابزارك‌هايي كه مي‌توانند ورزش را به يك تفريح دوست‌داشتني مثل آب‌بازي بدل كنند و آدرنالين را به اوج برسانند.

 

دوچرخه شماره ۸۳۳

 

  • تخته شناي فرمان‌دار!

تا پيش از اين تخته‌شنا فقط مخصوص ورزشكاران همين رشته بود. اما حالا از كودك پنج‌ساله گرفته تا آدم‌هايي با هر سن و سال مي‌توانند با اين تخته سوار بر آب شوند. اين يك تخته‌شناي پدال‌دار است كه با يك دسته و سوق‌دادن بدن و پدال، به‌راحتي تحت كنترل قرار مي‌گيرد و هر كسي مي‌تواند از آن استفاده كند.

اين تخته‌شنا روي خشكي با چرخ حركت مي‌كند تا به‌راحتي به آب منتقل شود. هم‌چنين مي‌توان تك‌نفره يا چندنفره سوار بر آن شد. كاربر مي‌تواند به‌صورت نشسته هم از سواري لذت ببرد، چون صندلي‌هاي تعبيه شده در اين تخته، قابليت باز و بسته شدن دارند.

 

دوچرخه شماره ۸۳۳

 

  • جت اسكي آسماني!

ظاهرش شبيه كفش پاشنه‌بلند است و براي كساني كه عاشق جت‌اسكي هستند مي‌تواند يك ورزش هيجان‌انگيز باشد. اين جت‌اسكي مي‌تواند از روي آب بالا بپرد و تا ارتفاع 25 متري بالا برود.

هم‌چنين با موتور قوي‌اي كه دارد جان مي‌دهد براي طي‌كردن مسافت‌هاي طولاني. اما يكي‌ديگر از مزيت‌هايش اين است كه كاربر مي‌تواند به‌طور نشسته، سواره و نيمه‌نشسته از آن استفاده كند.

 

دوچرخه شماره ۸۳۳

 

  • تخته موتوري!

بازهم يك تخته‌شناي ديگر، اما با يك موتور جهنده‌ي برقي و بسيار سريع. اين تخته مخصوص كاربران كمي حرفه‌اي‌تر است كه عاشق سرعت هستند و مي‌خواهند يك قايق موتوري با شمايل تخته‌شنا داشته باشند.

تخته از مواد فوق‌سبك ساخته شده و وزن كمي دارد. موتور اين تخته هم با فناوري دوست با محيط‌زيست منطبق شده و بدون آلوده‌كردن آب مي‌تواند با سرعت 40 كيلومتر در ساعت حركت كند.

 

دوچرخه شماره ۸۳۳

 

  • موتوري براي تمام فصول!

اين يك رؤياي به‌واقعيت پيوسته است. يك موتور سنگين مخصوص گذر از مسيرهاي سخت و در عين حال با قابليت راندن روي آب. اما اين همه‌چيز نيست. اين موتور مي‌تواند به يك موتور روي برف هم تبديل شود. از تابستان تا زمستان با اين موتور مي‌توانيد از سواري در هر‌مسيري لذت ببريد!

 

دوچرخه شماره ۸۳۳

 

  • دلفين شخصي!

اين وسيله جذاب است به چند دليل: شبيه ماهي است، مثل ماهي حركت مي‌كند، اما به‌وسيله‌ي يك انسان هدايت مي‌شود. اين كشتي دلفيني كه مي‌تواند دلفين شخصي كاربر باشد، برخلاف بيش‌تر كشتي‌ها كه با دو محور كنترل مي‌شود، در سه محور كنترل مي‌شود: يعني، اوج مي‌گيرد، دور مي‌زند و در مسير  غيرمستقيم حركت مي‌كند.

کد خبر 336464

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha