یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
۰ نفر

پگاه شفتی: شاید خیلی از ابزارک‌ها فقط برای سرگرمی ساخته شده باشند و خیلی‌ها برعکس، بسیار کاربردی باشند.

دوچرخه شماره ۸۳۰

اما هرچه باشد بد نیست با نمونه‌هايي از این ابزارک‌های ناشناخته و متفاوت هم آشنا شویم، شاید به دردمان بخورند:

 

دوچرخه شماره ۸۳۰

میکروب‌ها فرار!

این دستگاه هر‌وسیله و هر‌خوراکی‌ای را  با کمک فناوری الکترولیز، استریل می‌کند و برای کسانی که به بهداشت لوازم خانه اهمیت می‌دهند رؤیایی است که به واقعیت پیوسته است.

فقط کافی ا‌ست یک کاسه را از آب پر كنيد و بعد این وسیله را در آن بیندازید. هر‌چیزی که چند دقیقه در این کاسه‌ی آب قرار بگیرد استریل خواهد شد.

 

دوچرخه شماره ۸۳۰

لیوانت را قفل کن!

اگر از آن وسواسی‌ها هستی و دوست نداری هیچ‌کس با لیوان تو بنوشد، این لیوان مخصوص تو است. با قفل‌کردن آن سطح لبه پوشانده مي‌شود و دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند به آن لب بزند. یک لیوان فوق شخصی که با یک کلید باز و بسته می‌شود!

این لیوان هم‌چنین می‌تواند نوشیدنی مورد‌علاقه‌ی کاربر را در یخچال، از دستبرد افراد شکمو حفظ کند!

 

دوچرخه شماره ۸۳۰

دماسنج شیرآب!‌

این دماسنج  هم یکی دیگر از ناشناخته‌هاست. این وسيله مستقیم به شیر آب متصل می‌شود و می‌تواند دمای آبی را که از شیر خارج می‌شود، نشان دهد. با این دماسنج می‌توان همیشه با یک دمای ثابت حمام کرد و از هدر رفتن آب برای پیداکردن دمای مناسب جلوگیری کرد. این دماسنج هم‌چنین برای نوزادان بسیار کاربردی است. با تنظیم دمای مخصوص می‌توان با خیال راحت یک نوزاد یا کودک را حمام کرد.

 

دوچرخه شماره ۸۳۰

لنز دیابتی!

ديابتي‌ها به اين لنز علاقه‌مند مي‌شوند، چون می‌تواند زندگی آن‌ها را نجات بدهد.

این کنتکت لنز، مي‌تواند از طریق اشک چشم، سطح گلوکز را تشخیص دهد. اگر در میزان گلوکز اختلال به‌وجود بیاید، رنگ لنز تغییر می‌کند و کاربر می تواند با یک نگاه به آینه بلافاصله اقدامات درمانی را انجام دهد.

 

دوچرخه شماره ۸۳۰

دوچرخه‌ی امن!

دو خط قرمز با نور ال‌ای‌دی در دو طرف این دوچرخه کشیده می‌شود. اين دو خط قرمز كمك مي‌كنند كه دوچرخه‌سوار از دو خطر بزرگ حفظ شود؛ اولي خطر  قرار گرفتن در نقطه‌ی کور راننده و دومي شاخ به شاخ ‌شدن راننده با دوچرخه‌سوار بر سر یک پیچ است.

این وسیله بر روی بیش‌تر دوچرخه‌ها قابل نصب است.

 

دوچرخه شماره ۸۳۰

میز کار لمسی!

اين ميز مثل میزتحریرهای معمولی خسته‌کننده كه نیست، هيچ؛ برعکس خیلی هم هیجان‌انگیز است. این میزکار می‌تواند به یک نمایشگر لمسي تبدیل شود و تقریباً کاربر را از استفاده از رايانه بی‌نیاز کند!

کد خبر 334356

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha