همشهری آنلاین: تیم‌های نوجوانان و نونهالان جودوی ایران که در تورنمنت معتبر باکو حضور یافته بودند، با کسب یک نشان طلا، دو مدال برنز، دو عنوان پنجمی و یک عنوان هفتمی به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

Judo-Team

به گزارش سایت رسمی فدراسیون جودو ، مسابقات بین‌المللی جودوی نوجوانان باکو که با حضور جودوکاران نوجوان و نونهال ده کشور از روز شنبه (15 خرداد) در پایتخت آذربایجان جریان داشت، روز يكشنبه به پایان رسيد و تيم منتخب نوجوانان ایران با کسب یک نشان طلا و دو برنز کار خود را در این رقابت‌ها پایان داد.

در این مسابقات که ایران در قالب یک کاروان 18 نفره متشکل از ورزشکار و مربی و همراه حضور یافته بود، علي پرهيزكار در روز دوم طلا گرفت، مهدي برغمدي و قاسم باغچقي برنزگرفتند، علیرضا جعفرزاده و مجید بریمانلو هم به عنوان پنجمی دست یافتند.

تیم ملی نوجوانان ایران خود را آماده حضور در مسابقات جودوی قهرماني نوجوانان آسیا می‌کند که شهریورماه در هندوستان برگزار خواهد شد.

در مسابقات باکو که به مدت دو روز به انجام رسید، تیم آذربایجان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و تیم گرجستان نايب قهرمان شد. مجارستان نیز تنها با یک نشان نقره بیشتر نسبت به تیم کشورمان بر سکوی سوم ایستاد و شاگردان عطاالله عباس‌نژاد عنوان چهارم را از آن خود كردند.

کد خبر 336099

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha