چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
۰ نفر

خبر > کتاب‌های صوتی برای کسانی که به‌هر دلیل نمی‌توانند کتاب بخوانند، چه افراد کم‌بینا و نابینا و چه افرادی که فرصت و امکان خواندن ندارند، خیلی مفیدند.

دوچرخه شماره ۸۲۹

شايد برگزاري جشنواره‌ي كتاب‌هاي صوتي پاسخي باشد براي نياز به اين كتاب‌ها. فراخوان شرکت در سومین جشنواره‌ي تولید کتاب‌های صوتی برای کودکان، نوجوانان و نابینایان را فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری منتشر كرده است.

به گزارش روابط‌عمومی فرهنگ‌سرای عطار، هم‌زمان با آغاز بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، صادق کرمیان، مدیر فرهنگی‌هنری منطقه‌ي ۱۰ تهران و رییس اين فرهنگ‌سرا با اعلام این خبر گفت:

«فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری با همکاری اداره‌ي امور کتاب‌خانه‌ها و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانیِ سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران، پنجمين جشنواره‌ي مجازی کتاب‌خوانی و سومين جشنواره‌ي كتاب هاي صوتي كودكان و نوجوانان را با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، معرفی کتاب‌های مناسب گروه کودک و نوجوان، ترویج فرهنگ مهربانی و نوع‌دوستی با توجه به داوطلب‌بودن شرکت‌کنندگان در تولید کتاب برای کودکان نابینا، اهمیت و توجه به قصه‌های شفاهی و گردآوری آن‌ها و افزایش منابع کتاب‌خانه‌ي صوتی کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.»

به گفته‌ي كرميان، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سايت جشنواره به نشانی اینترنتیwww.ketabkhanimajazi.ir و با انتخاب یک یا چند کتاب از میان کتاب‌های معرفی‌شده و بلندخوانی آن در محیطی مناسب، فایل ضبط‌شده‌ي خود را براي شركت در جشنواره بفرستند. مهلت شركت در اين دوره‌ي جشنواره از 30 خرداد 95 شروع مي‌شود و تا شش‌ماه ادامه دارد.

کد خبر 333573

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha