گلاب‌گیری، سینما هفت‌بعدی، طهران قدیم، کارگاه نقد شعر و ترانه، استندآپ کمدی، محفل قرآنی و پاتوق نقاشان، نمایش‌نامه‌خوانی، شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی و نقالی، کارآفرینی، مادران قصه‌گو، کارگاه قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان و...

دوچرخه شماره ۸۳۰

همه‌ي اين‌ها بخشی از برنامه‌های نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران بود كه در روزهاي اعياد شعبانيه  برگزاري شد.

اين نمايشگاه را سازمان فرهنگي‌هنري شهرداري تهران در پنج طبقه‌ي پرديس ملت و محوطه‌ي بيروني آن برگزار كرد. سه‌شنبه، 28ارديبهشت 95 نمايشگاه آغاز به‌كار كرد و تا دوشنبه 3 خرداد داير بود.

نمايشگاه فرهنگ ‌و هنر تهران، به‌مناسبت بيستمين سال فعاليت سازمان فرهنگي‌هنري شهرداري تهران برپا بود و همه‌ي فرهنگ‌سراهاي تهران در اين نمايشگاه حضور داشتند تا برنامه‌هاي خود را ارائه كنند. 

دوچرخه شماره ۸۳۰

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران گفت: «اين نمايشگاه با هدف عرضه و معرفی دستاورد‌ها و تولیدات سازمان و تقویت همدلی، همفکری و نشاط سازمانی برپا شده است.»

معاون فرهنگي‌ سازمان فرهنگي‌هنري گفت: «برپایی کارگاه‌های هنری با حضور هنرمندان برجسته از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است که در موضوع‌ها و قالب‌هاي گوناگون  مانند خوش‌نویسی و نقاشی از ساعت ۱۴ تا ۱۸ اجرا می‌شود و حضور در آن‌ها برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.»

ناصری‌پور‌ گفت: «تمام علاقه‌مندان از مناطق مختلف شهر تهران با مراجعه به فرهنگ‌سرا‌ها و ثبت‌نام در تور «فرهنگ‌گردی شهر تهران» می‌توانند ضمن بازديد از نمایشگاه، در برنامه‌های شاد و مفرحی که همه‌روزه در زمان برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود، شرکت
 کنند.

دوچرخه شماره ۸۳۰

عكس: محمود اعتمادي

کد خبر 334315

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha