بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در شهر آفتاب با تلاش شهرداری هر چه باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران بر انجام اقدامات لازم براي برگزاري هر چه باشكوه‌تر نمايشگاه كتاب تهران تاكيد كرد و گفت: تمامي تلاش خود را به‌كار مي‌گيريم تا نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران كه يكي از بزرگ‌ترين رويداد‌هاي ملي فرهنگي كشور محسوب مي‌شود به‌خوبي برگزار شود.

مجتبي عبداللهي با اشاره به هماهنگي‌هاي صورت گرفته براي آخرين بازديدها از شهر آفتاب افزود: هماهنگي‌هاي لازم براي بازديد شهرداران مناطق و مديران سازمان‌ها از شهر آفتاب فراهم شده است، ضمن اينكه از ظرفيت‌هاي موجود مناطق براي دعوت از نخبگان و اساتيد و هنرمندان در سطح مناطق 22گانه جهت بازديد از اين رويداد مهم فرهنگي فراهم شود.

وي به اقدامات سازمان زيباسازي در شهر آفتاب نظير نصب مبلمان شهري، سرويس‌هاي بهداشتي و جانمايي آنها، انجام تبليغات محيطي سطح محوطه شهر آفتاب، گزارشي از نصب راهنماي مسير در محوطه شهر آفتاب و... استفاده از نيروگاه خورشيدي براي تامين برق مجموعه شهر آفتاب و همچنين بهر‌ه‌گيري از تصفيه‌خانه آب فاضلاب براي استفاده از آب مصرفي در فضاي سبز ازجمله اقداماتي است كه در شهر آفتاب مورد توجه قرار گرفته‌است.

محمدمهدي گلمكاني، رئيس ستاد محيط‌زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران هم با اشاره به تامين آب فضاي سبز مجموعه نمايشگاهي شهرآفتاب از پساب تصفيه شده استاندارد گفت: تصفيه فاضلاب در تصفيه خانه شهر آفتاب از سطح كيفي بالايي برخوردار است. وي همچنين از احداث شبكه فاضلاب و تصفيه‌خانه فاضلاب شهرآفتاب خبر داد كه تامين بخش قابل‌توجهي از روشنايي محوطه را بر عهده دارد.

  • تبديل ايستگاه مترو به فضاي نمايشگاه

ايستگاه متروي شهرآفتاب به فضاي نمايشگاه كتاب تبديل مي‌شود. همزمان با افتتاح بيست و نهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، تبليغات كتاب و كتابخواني در ايستگاه شهرآفتاب آغاز مي‌شود و تا پايان نمايشگاه كتاب ادامه خواهد داشت. فعاليت‌هاي فرهنگي متروي تهران در قالب نقالي كتاب، آموزش كتاب و كتابخواني و همچنين اهداي محصولات فرهنگي به شكل كتاب به مسافران و بازديدكنندگان نمايشگاه در ايستگاه شهر آفتاب از زمان افتتاح نمايشگاه انجام خواهد شد.

کد خبر 331948

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha