مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰
۰ نفر

دهم اردیبهشت‌ماه که برسد مهلت تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین نیز به اتمام می‌رسد. اینطور که رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران می‌گوید این مهلت به هیچ‌وجه قابل تمدید نیست و اگر چنانچه تخریب در مهلت داده شده به سرانجام نرسد ناچار پاساژ به‌طور کامل تعطیل خواهد شد.

علت تعطيلي پاساژ به‌گفته اقبال شاكري از آن روست كه هنگام تخريب به كسي در پاساژ آسيب نرسد. احتمال ديگر مطرح شده از سوي اين عضو شوراي شهر اين است كه دادستاني به شهرداري تهران اجازه دهد تا طبق ضوابط نظام مهندسي نسبت به جمع‌آوري طبقه اضافي پاساژ علاءالدين اقدام كند. بنابراين گزارش سال گذشته طبق حكم دادستاني به مالك پاساژ علاءالدين فرصت داده شد تا ظرف 4‌ماه كار تخريب طبقه هفتم اين مركز را كه به‌صورت غيرمجاز ساخته شده بود به سرانجام برساند.

البته به‌گفته شاكري ناظر تخريب طبقه هفتم پاساژ علاءالدين شهردار منطقه‌11 است و گزارش‌هايي كه باهمكاري كلانتري به دادستاني ارسال شده نشان مي‌دهد كه تا‌كنون 8درصد از تخريب طبقه هفتم پاساژ انجام شده است و درصورتي كه مالك بخواهد رأسا نسبت به تخريب اقدام كند مي‌تواند درفرصت باقيمانده زيرنظر پيمانكار ذيصلاح و مشاور ناظر كار را به اتمام برساند.

کد خبر 330804

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha