دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۱
۰ نفر

مرگ مرد جوان در جریان آتش‌سوزی خانه‌اش در مشهد، پلیس و قاضی جنایی را با پرونده‌ای پیچیده روبه‌رو کرده است.

اين حادثه بعدازظهر پنجشنبه در يكي از محله‌هاي مشهد رخ داد. آن روز ساكنان محل با ديدن شعله‌هاي آتش كه از خانه يكي از همسايه‌ها زبانه مي‌كشيد، آتش‌نشاني را خبر كردند. مرد جواني كه همراه همسر و فرزندش در اين خانه زندگي مي‌كرد، در محاصره آتش‌ گرفتار شده بود و مي‌سوخت. با كمك مردم و آتش‌نشاني، حريق مهار و مرد جوان به بيمارستان منتقل شد.

اين در حالي بود كه بررسي‌ها نشان مي‌داد آتش‌سوزي عمدي بوده و دقايقي پيش از آن، همسايه‌ها مردي را ديده بودند كه با در دست داشتن يك ظرف چهارليتري وارد اين خانه شده بود. به همين دليل ماجرا به قاضي علي‌اكبر احمدي‌نژاد، بازپرس جنايي مشهد گزارش و تحقيقات پليسي درباره حادثه شروع شد.

تيمي از مأموران راهي بيمارستان شدند و به تحقيق از مرد جوان كه به‌شدت دچار سوختگي شده بود، پرداختند. او گفت: وقتي وارد خانه شدم، متوجه فردي شدم كه آنجا بود. او را نمي‌شناختم. درگير شديم و در اين هنگام يك نفر ديگر با چهارليتري بنزين وارد خانه شد و آنجا را به آتش كشيد و ديگر چيزي نفهميدم.

بررسي‌هاي پليسي حاكي از آن بود كه مرد جوان به‌خاطر جعل سند با فردي درگيري داشت. مأموران اين فرد را دستگير كردند اما وي مدعي شد كه در اين ماجرا نقشي نداشته است. درحالي‌كه تحقيقات در اين پرونده ادامه داشت، صبح ديروز از بيمارستان خبر رسيد كه مرد جوان به‌دليل شدت سوختگي جانش را از دست داده است. به اين ترتيب قاضي احمدي‌نژاد دستورات قضايي ويژه‌اي در اين رابطه صادر كرد و تحقيقات براي كشف راز اين جنايت ادامه دارد.

کد خبر 328135

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha