جوان بوکسور که در جریان یک درگیری و انفجار ترقه باعث مرگ مغازه‌دار مشهدی شده بود به‌زودی در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.

اين مرد درحالي‌كه تعدادي نارنجك دست‌ساز در مشتش بود، ضربه‌اي به مرد مغازه‌دار زد و انفجار نارنجك‌ها فاجعه آفريد.صبح پنجشنبه گذشته، جوان 22ساله‌اي كه از شب چهارشنبه‌سوري سال قبل به اتهام قتل در زندان به سر مي‌برد، به مجتمع ويژه قضايي مشهد منتقل شد و مقابل قاضي علي‌اكبر احمدي‌نژاد قرار گرفت. او متهم بود كه به‌دنبال يك درگيري برسر ترقه‌بازي باعث مرگ مرد مغازه‌داري شده بود.

حادثه‌اي كه اين جوان 22ساله رقم زد، چهارشنبه‌سوري سال گذشته در يكي از خيابان‌هاي مشهد رخ داد. آن روز جوان 22ساله به همراه تعدادي از دوستانش سرگرم ترقه‌بازي در خيابان بود. مردي كه صاحب مغازه‌اي در آن نزديكي بود بيرون آمد و به آنها تذكر داد كه مزاحم مردم نشوند. پسر جوان اما جواب سر بالا داد و همين باعث مشاجره ميان او و مرد مغازه‌دار شد.

پسر جوان بوكسور بود و درحالي‌كه تعدادي ترقه ساخته شده از اكليل سرنج در مشتش بود به طرف مرد مغازه‌دار رفت. وقتي مشاجره آنها به زد و خورد تبديل شد، جوان بوكسور با مشت ضربه‌اي به سر مرد مغازه‌دار زد. در همين هنگام ترقه‌هايي كه در دستش بود منفجر شد و نه‌تنها به سر مرد مغازه‌دار آسيب جدي وارد كرد بلكه باعث قطع شدن انگشتان جوان ورزشكار شد. به‌دنبال اين حادثه، هر دو مجروح به بيمارستان منتقل شدند اما شدت صدمه‌اي كه به سر مرد مغازه‌دار وارد شده بود باعث مرگ او شد.

به اين ترتيب بوكسور جوان به اتهام قتل او بازداشت و پس از بهبودي در بيمارستان به دادسرا و از آنجا به زندان منتقل شد.
صبح پنجشنبه گذشته، قرار بود جوان بوكسور براي آخرين دفاع به مجتمع ويژه قضايي منتقل شود. او وقتي مقابل قاضي احمدي‌نژاد قرار گرفت و اتهامش مبني بر قتل عمد به او تفهيم شد، درحالي‌كه اشك مي‌ريخت، گفت كه خيلي پشيمان است. او گفت: آن روز به‌خاطر غرور بيجاي من اين حادثه رخ داد. مرد مغازه‌دار فقط مي‌خواست به ما تذكر بدهد كه آنجا ترقه‌بازي نكنيم و مزاحم كسي نشويم اما نمي‌دانم چرا بين دوستانم، اين من بودم كه بيخودي حرف‌هايش را به‌خودم گرفتم. موقعي كه با او درگير شدم، اصلا حواسم نبود كه توي مشتم ترقه است و با اين كار زندگي خودم و يك نفر ديگر را نابود كردم. حالا هم پشيمانم و از خانواده مقتول مي‌خواهم كه مرا ببخشند.

قاضي پرونده پس از شنيدن آخرين دفاعيات متهم، دستور بازگرداندن او به زندان را صادر كرد و قرار است به‌زودي اين پرونده با صدور كيفرخواست، براي شروع محاكمه به دادگاه كيفري خراسان رضوي فرستاده شود.

کد خبر 327935

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha