دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

مردی به توهم اینکه خواهرش او را معتاد کرده است، دست به قتل او زد و از سوی بازپرس جنایی مجرم شناخته شد.

ساعت 5بامداد 14آذر پارسال، ماموران يكي از واحدهاي گشتي كلانتري 108نواب وقتي مشغول گشتزني بودند مردي را كه لباس‌هايش خون‌آلود بود ديدند و به او مظنون شدند. وقتي اين مرد 45ساله به كلانتري منتقل شد گفت ساعتي قبل خواهرش را با ضربات چاقو در خانه‌اش به قتل رسانده است اما نمي‌داند خانه خواهرش كجاست.

درحالي‌كه 5ساعت از اين ماجرا مي‌گذشت به مأموران كلانتري 118ستارخان خبر رسيد زني 55ساله در خانه‌اش به قتل رسيده است. دختر مقتول ساعت 10صبح وقتي به خانه رفته بود با جنازه مادرش در رختخواب روبه‌رو شده و حادثه را به پليس گزارش كرده بود.

در چنين شرايطي مرد مظنون به قتلگاه زن ميانسال منتقل و معلوم شد مقتول خواهر اوست. به اين ترتيب به دستور محسن مديرروستا، بازپرس كشيك ويژه قتل متهم به اداره دهم پليس آگاهي منتقل شد و تحت بازجويي قرار گرفت. متهم گفت: 6سال معتاد بودم و از 6‌ماه قبل با خوردن شربت متادون اعتيادم را ترك كردم.مدتي قبل همسرم طلاق گرفت وپس از آن با مادرم زندگي مي كردم. حدود 2هفته قبل از حادثه به تهران آمدم.

هفته اول را در گرمخانه‌اي حوالي بهشت زهرا ماندم و بعد از آن هم شب‌ها در ترمينال جنوب مي‌خوابيدم تا اينكه پول‌هايم تمام شد، به‌خاطر همين با خواهرم تماس گرفتم، او بلافاصله به‌دنبال من آمد و مرا به خانه‌اش برد. آن شب گمان كردم خواهرم در غذاي من مواد اعتيادآور ريخته‌است. تمام شب فكرم درگير بود تا اينكه نيمه‌هاي شب از خواب بيدار شدم و با چاقو به خواهرم چند ضربه زدم. او شروع به داد و فرياد كرد كه با دست گلويش را فشار دادم و او را كشتم. پس از تكميل تحقيقات، اين مرد از سوي بازپرس جنايي مجرم شناخته شد و قاضي قرار مجرميت پرونده را صادر كرد.

کد خبر 327521

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha