کشف دست نوشته عجیب پسری جوان در خانه اش که آتش سوزی مرموز رخ داده و به مرگ خواهرش منجر شده بود، فرضیه جنایت را قوت بخشیده است.

متهم

همشهری آنلاین - حوادث: عصر جمعه به قاضی محسن اختیاری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زنی حدودا ۵۰ ساله به طرز مشکوکی جان باخته است.

این زن دو روز قبل در خانه اش دچار سوختگی شده و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده بود.

بررسی های اولیه حاکی از آن بود که این زن به نام مهناز با برادرش در خانه ای زندگی می کردند. بامداد چهارشنبه خانه آنها طعمه حریق شده و اگرچه همسایه ها با آتش نشانی تماس گرفتند و آتش نشانان به سرعت در محل حاضر شده و به عملیات اطفای حریق پرداختند اما مهناز زن ۵۰ ساله به دلیل شدت صدمات جانش را از دست داد.

برادر جوان وی اما از خطر مرگ نجات یافته و در بیمارستان بستری شده بود. ماموران برای کشف اسرار این حادثه آتش سوزی راهی بیمارستان شدند اما پسر جوان روایت عجیبی را مطرح کرد. وی می گفت شب حادثه صدایی شنیده و بعد متوجه دود شده است. سپس فرد ناشناسی را در تاریکی دیده که با چوب ضربه ای به سرش زده و بعد از حال رفته است.

وی در حالی چنین روایت عجیبی مطرح می کرد که نخست احتمال آتش سوزی عمدی قوت یافت و بعد در بررسی از خانه این خواهر و برادر، دست نوشته عجیبی به دست آمد.

داخل برگه نوشته شده بود که «این دنیا دیگر فایده ای ندارد، لطفا برای من گریه نکنید، پولهایی که در حسابم موجود است را تحویل خواهرم بدهید و برای مرگ من گریه نکنید.»

این دست نوشته با دستخط پسر جوان نوشته شده بود که پسر جوان درباره این نوشته ها گفت: من معمولا وقایع روزانه را در دفترچه خاطراتم ثبت می کنم.

او در حالی چنین ادعایی مطرح کرد که دفترچه خاطراتی در خانه کشف نشده و تنها یک ورق کاغذ در آنجا وجود داشت که شبیه به وصیت نامه است.

در این شرایط دستور بازداشت برادر صادر شده و این فرضیه مطرح است که احتمالا او به قصد پایان دادن زندگی خود و خواهرش، خانه را به آتش کشیده است. به همین دلیل او در برابر اتهام قتل عمدی قرار گرفته است. با این حال تحقیقات برای رازگشایی از این حادثه توسط تیم جنایی پایتخت ادامه دارد.

کد خبر 826356

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha