همشهری آنلاین: نظام جدید ارزشیابی طبقه بندی مشاغل در واحدهای مشمول قانون کار به زودی جهت تصویب به مراجع ذیربط تقدیم می گردد.

به گزارش روابط عمومی وزارت کار عزیز بهزادی مدیرکل نظارت بر نظام های جبران خدمت با اعلام این خبر افزود:در طرح جدید طبقه بندی مشاغل جدید مهارت محوری اساس ارتقا نیروی کار است.

وی افزود:در شرایط فعلی یکی از روش هایی که می تواند به ایجاد تعامل بین کارگران و کارفرمایان در بالابردن بهره وری موثر باشد اجرای " طرح طبقه بندی مشاغل" است.

بهزادی گفت:با رویکرد جدید در این طرح که بر اساس "مهارت محوری " است از ابتدای سال جاری اصلاح نظام ارزشیابی بر مبنای محور فوق در دستور کار اداره کل نظارت بر نظام های جبران خدمت وزارت کار و اموراجتماعی قرار گرفت و پس از بررسی های مقدماتی و تشکیل یک " کارگروه مشترک کارشناسی "از بین کارشناسان مجرب این اداره کل و تعدادی از صاحبنظران و کارشناسان کار بازنگری آغاز شد.

مدیرکل نظارت بر نظام های جبران خدمت وزارت کار افزود: تاکنون کارگروه مذکور با استفاده از دیدگاه های مختلف علمی به دست آمده "بازنگری و اصلاح " " نظام ارزشیابی طبقه بندی مشاغل " را انجام داده و به زودی و پس از بررسی های نهایی این طرح جهت تصویب به مراجع ذیربط تقدیم می گردد.

وی اظهار امیدواری کرد: مدیران و صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی، که علاقمند به " ایجاد انگیزه های بیشتر در نیروی کار" و ارتقا کمیت و کیفیت تولیدات و محصولات وهمچنین ایجاد تعامل و همکاری وهمفکری بیشتر مدیران با منابع انسانی خود می باشند ، ضمن ارائه نظرات کارشناسی و یا تماس تلفنی ومراجعه حضوری ما را در ادامه کار یاری دهند.

کد خبر 32789

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز