همشهری آنلاین: رأی‌دهندگان آمریکایی درباره هیچیک از نامزدهای پیشتاز دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در رقابتهای انتخاباتی نظر مساعدی ندارند.

نظر منفی عموم آمریکایی ها به دو نامزد پیشتاز انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی به قلم پاتریک اوکانر با درج این مطلب نوشت: نتایج نظرسنجی اخیر وال استریت ژورنال و ان بی سی نیوز حاکی از آن است که دوسوم رأی دهندگان آمریکایی در انتخابات پیش رو از دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز حزب جمهوریخواه، حمایت نخواهند کرد.

همچنین 56 درصد پرسش شوندگان گفتند که به هیلاری کلینتون، نامزد پیشتاز حزب دموکرات، رأی نخواهند داد.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که بیشتر رأی دهندگان از پنج نامزد از شش نامزد باقی مانده در رقابت های انتخاباتی آمریکا حمایت نمی کنند. جان کیسیک، فرماندار جمهوریخواه اوهایو، تنها استثنا بود.

رأی دهندگان همچنین با نظراتشان تصویر مایوس کننده ای از فصل مقدماتی انتخابات ترسیم کردند. آنها در توصیف کوتاه رقابت های انتخاباتی از واژه های «سیرک»، «افتضاح» و «جوک» استفاده کردند.

براساس نظرسنجی وال استریت ژورنال و ان بی سی نیوز دیدگاه حدود 64 درصد از رأی دهندگان ازجمله 43 درصد از جمهوریخواهان نسبت به دونالد ترامپ منفی است. 52 درصد هم معتقدند ریاست جمهوری ترامپ به ایجاد تغییرات نامناسبی منجر خواهد شد.

کد خبر 327888

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha