سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
۰ نفر

به‌دنبال دستگیری عامل قتل در یک ساختمان درحال ساخت، متهم صحنه جنایت را بازسازی کرد. او که حدود ۴‌ ماه پس از جنایت در یکی از شهرهای جنوب کشور دستگیر شده است صبح دیروز باردیگر در دادسرای جنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفت.

متهم

ساعت 15:30پنجم آبان‌ماه امسال جنايتي در يك ساختمان درحال ساخت در پايتخت رخ داد. قرباني كارگر 18ساله‌اي بود كه بر اثر ضربه چاقو كشته شده بود. عامل جنايت نيز كارگر 22ساله‌اي بود كه پس از قتل گريخته بود. يكي از كارگران كه شاهد ماجرا بود به مأموران گفت: قرباني درحال شستن ستون‌هاي بتني بود و قاتل به همراه دوستانش مشغول كار روي سقف بودند

. مقتول براي شوخي روي قاتل آب ريخت و همين باعث درگيري آنها شد. ما زماني كه به همكف رسيديم، عيسي(قاتل)، را ديديم كه با چاقو ضربه‌اي به مقتول زد و فرار كرد.به‌دنبال اين جنايت، كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران با دستور قاضي محسن مديرروستا بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران رديابي‌هاي خود را براي شناسايي مخفيگاه قاتل فراري شروع كردند تا اينكه متوجه شدند كه او به استان سيستان و بلوچستان گريخته و در شهرزابل مخفي شده است.

همين كافي بود تا مأموران 28بهمن‌ماه با نيابت قضايي راهي شهرزابل شوند و قاتل فراري را كه در سوپرماركتي به‌عنوان كارگر كار مي‌كرد دستگير كنند.پس از آن قاضي متهم را به پزشكي قانوني فرستاد و كميسيون پزشكي سلامت رواني او را تأييد كردند. همزمان 15اسفند‌ماه عامل جنايت صحنه قتل را بازسازي كرد و ديروز وقتي براي بارديگر به دادسراي جنايي تهران منتقل شد تا تحت بازجويي قرار بگيرد، به قاضي مديرروستا گفت: يك ماهي مي‌شد كه در آن ساختمان كار مي‌كردم.

وقتي روز حادثه به‌خاطر يك شوخي بين مقتول و كارگران ديگر درگيري لفظي پيش آمد. من براي جداكردن آنها رفتم ولي مقتول و ‌دوستانش به من ناسزا گفتند.پس از آن درگير شديم كه با چوب به من حمله كردند و به سرم زدند. من هم چاقويي برداشتم و به مقتول ضربه‌اي زدم. پس از قتل هم فرار كردم.وي گفت:اگر مقتول به من حمله نمي‌كرد من هيچ دشمني‌اي با او نداشتم. پس از اقرار اين متهم و بازسازي صحنه جنايت، وي با قرارقانوني روانه زندان شد.

کد خبر 327686

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha