عامل جنایت خیابان ایتالیا که در جنایتی هولناک پدر و خواهرش را به قتل رسانده بود، از سوی بازپرس جنایی تهران مجرم شناخته شد.

حوادث

اين جنايت شامگاه 16فروردين‌ماه امسال رخ داد. آن روز جواني 25ساله به نام هوتن كه با پدر و خواهرش در طبقه سوم مجتمعي مسكوني واقع در خيابان فلسطين، خيابان ايتاليا زندگي مي‌كرد در تماس با پليس از قتل پدر و خواهرش خبر داد. با حضور سعيد احمدبيگي بازپرس جنايي تهران و تيمي از كارآگاهان آگاهي، تحقيقات شروع شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد پدر 73ساله خانواده كه پزشك طب سوزني بود به‌دليل اصابت ضربات چاقو در آشپرخانه به قتل رسيده و دختر 27ساله خانواده نيز درحالي‌كه طنابي دور گردنش پيچيده شده بود در اتاق خواب جانش را از دست داده بود. كسي جز پسرخانواده مظنون پرونده نبود.

كسي كه آثار بريدگي روي دستانش به چشم مي‌خورد و اظهاراتش كمي ضدو نقيض بود. او كه هوتن نام دارد در نهايت به جنايت اقرار كرد و گفت: روز حادثه من و خواهرم در خانه بوديم. او مشغول تماشاي يكي از شبكه‌هاي ماهواره‌اي بود و من مي‌خواستم برنامه‌هاي شبكه ديگري را تماشا كنم. به همين دليل با يكديگر بگومگو كرديم و من او را داخل اتاقش حبس كردم اما چند دقيقه بعد درحالي‌كه يك چاقو در دستش گرفته بود به سويم آمد. من هم چاقو را از دستش گرفتم و اين بار او را در اتاق خودم حبس كردم و در را به رويش بستم. آن لحظه خيلي عصباني بودم.

خودم هم وارد اتاق شدم و يك تكه كش دور گلوي او پيچيدم و او را خفه كردم. وقتي به‌خودم آمدم، نمي‌دانستم چه كار كنم. هر لحظه ممكن بود پدرم از راه برسد. مي‌خواستم صحنه‌سازي كنم كه صداي در را شنيدم. پدرم مشغول باز كردن درِ خانه بود. به اشتباه با خودم فكر كردم كه اگر او جسد آرين دخت را ببيند با من درگير مي‌شود. به همين دليل پشت در كمين كردم و وقتي پدرم وارد شد با چاقو به سويش حمله كردم و با چند ضربه او را به قتل رساندم. پس از اعتراف متهم، قاضي جنايي هوتن را به متخصصان پزشكي قانوني معرفي كرد تا سلامت رواني او را معاينه كنند.

وقتي مشخص شد كه او هنگام ارتكاب دو جنايت جنون نداشته است، قاضي جنايي قرار مجرميت پرونده را صادر كرد و هوتن به اتهام 2فقره قتل مجرم شناخته شد. از سويي دو نفر از عموهاي متهم به‌عنوان اولياي دم تقاضاي قصاص كردند دو نفر از عمه‌ها نيز تقاضاي ديه و يكي از عمه‌ها از قصاص قاتل گذشت كرد.

کد خبر 326879

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha