چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
۰ نفر

پسر۲۷ ساله‌ای که ۴ سال پیش دختر موردعلاقه‌اش را به قتل رسانده بود، پس از پرداخت دیه و آزادی از زندان این بار به اتهام آدم‌ربایی دستگیر شد.

چند روز پيش مرد جواني به اداره پليس رفت و مدعي شد كه پسرجواني به نام بهرام، همسرش را با تهديد ربوده است. وي در توضيح ماجرا گفت: بهرام از دوستان خانوادگي ماست. او 4سال پيش دختر موردعلاقه‌اش را به قتل رسانده و جسدش را آتش زده اما مدتي بعد توانسته بود با كمك همكارانش حدود 300ميليون ديه به خانواده مقتول بدهد و رضايت بگيرد. مدتي پس از آن نيز از زندان آزاد شد و همان موقع بود كه من و همسرم با او آشنا شديم و هر روز دوستي ما بيشتر شد.

شاكي ادامه داد: چند روزپيش همسرم با صورتي كبود و پريشان به خانه آمد، وقتي علت آن را از او پرسيدم، ‌حرف‌هايي زد كه من شوكه شدم. مي‌گفت وقتي براي خريد بيرون رفته است، بهرام را به‌صورت اتفاقي ديده و او با تهديد همسرم را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

مي‌گفت بهرام از او خواسته كه هرچه زودتر از من طلاق بگيرد و با او ازدواج كند. اينها را كه شنيدم عصباني شدم و مي‌خواستم از او انتقام بگيرم تا اينكه او به مقابل خانه ما آمد و با تهديد چاقو وارد خانه شد. سپس تيغه چاقو را زير گلوي دختر 4ساله‌ام گذاشت و از همسرم خواست تا همراه او برود. همسرم از ترس جان دخترم با او رفت و پس از گذشت 4يا 5ساعت به خانه برگشت. پس از اين ماجرا تصميم گرفتم از بهرام شكايت كنم.

با ثبت اين شكايت، تيمي از كارآگاهان با دستور قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران بهرام را دستگير كردند. او روز گذشته به دادسراي جنايي تهران منتقل شد و گفت: زن جوان از دوستان خانوادگي ما بود و من او را به زور نبرده‌ام. همه گفته‌هاي شاكي داستاني بيش نيست اما چون سابقه قتل دارم، هيچ‌كس حرف‌هاي مرا باور نمي‌كند. هرچند اين متهم منكر آدم‌ربايي شد اما قاضي قرار بازداشت وي را صادر و از طرفي همسر شاكي را نيز به دادسرا احضار كرد تا در تحقيق از او، راز اين پرونده فاش شود.

کد خبر 326261

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha