کل‌کل با خانواده شوهر و فریب اطرافیان، همه انگیزه زنی بود که ۲ سال به دروغ خودش را پلیس جا زده بود.

متهم

اين زن چنان نقش‌اش را خوب بازي مي‌كرد كه حتي اعضاي خانواده‌اش هم خبر نداشتند كه او پليس نيست.دروغ بزرگ اين زن 26ساله كرماني زماني فاش شد كه كرايه‌خانه‌شان عقب افتاد. صاحبخانه چندبار سراغ كرايه‌خانه‌‌ را گرفت اما وقتي زن جوان تهديدش كرد كه به‌واسطه شغلش برايش دردسر درست مي‌كند، تصميم گرفت از او شكايت كند. اين بود كه گوشي را برداشت و در تماس با كلانتري، گفت كه يكي از مأموران زن كه مستأجر اوست، چند‌ماه كرايه‌خانه را پرداخت نكرده و حتي او را تهديد كرده است.

به‌دنبال اين تماس، مأموران پليس براي شناسايي اين مأمور خاطي به تكاپو افتادند. آنها مشخصات زن پليس را از صاحبخانه‌اش گرفتند اما در بررسي‌ها متوجه شدند كه هيچ زني با اين مشخصات در پليس كرمان مشغول به‌كار نيست. حالا ماجرا رنگ‌وبوي ديگري گرفته بود. اين احتمال وجود داشت كه مأموران با يك زن كلاهبردار روبه‌رو باشند. آنها در ادامه راهي خانه زن جوان شدند و او را زيرنظر گرفتند. اين زن هر روز درحالي‌كه لباس پليس به تن داشت، از خانه خارج مي‌شد و به يكي از پارك‌هاي شهر مي‌رفت و چند ساعتي را در آنجا مي‌گذراند و دوباره به خانه برمي‌گشت. وقتي معلوم شد كه او پليس قلابي است، دستور بازداشت وي صادر و زن جوان توسط مأموران دستگير شد.

وقتي مأموران اين زن را دستگير كردند، شوهر و حتي فرزندان او شوكه شدند؛ چرا كه در همه اين مدت تصور مي‌كردند كه او مأمور پليس است.زن جوان پس از انتقال به اداره پليس به بازي در نقش پليس اعتراف كرد و گفت: 2سال پيش وقتي در دانشگاه و در رشته مهندسي قبول شدم، به همه گفتم كه در دانشكده افسري پذيرفته شده‌ام، چون از مدت‌ها قبل با خواهران شوهرم چشم و همچشمي و كل‌كل‌ داشتم و مي‌خواستم به آنها ثابت كنم كه فرد مهمي هستم.

فكر مي‌كردم با اين كار مي‌توانم خودم را به رخ آنها بكشانم و از آن به بعد لباس پليس به تن مي‌كردم و حتي شوهرم و فرزندانم هم تصور مي‌كردند كه من مأمور پليس هستم.او ادامه داد: قرار بود از طرف خانواده‌ام، مبلغ هنگفتي به من ارث برسد و نقشه كشيده بودم كه اين پول را در بانك پس‌انداز كنم و سودش را به‌عنوان حقوقم به خانه ببرم تا شوهر و فرزندانم متوجه دروغم نشوند. حتي زماني كه خانه‌مان را اجاره كردم لباس پليس به تن داشتم تا اعتماد صاحبخانه‌ را جلب كنم و چون مي‌دانستم مردم به مأموران پليس اعتماد دارند، همه كارهايم را در حالي انجام مي‌دادم كه لباس پليس به تن داشتم.

زن جوان گفت: براي اينكه كسي به من شك نكند، روزها به بهانه رفتن به محل كارم، از خانه خارج مي‌شدم و به پارك مي‌رفتم و چند ساعتي را در آنجا مي‌گذراندم و بعد دوباره به خانه برمي‌گشتم. من فقط مي‌خواستم خودم را فرد مهمي جلوه دهم و قصد كلاهبرداري نداشتم تا اينكه در نهايت رازم فاش شد و دستگير شدم.

سرهنگ روانبخش، رئيس پليس كرمان با بيان اينكه متهم علاقه زيادي به شغل پليس دارد، گفت: بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه اين زن براي فريب خانواده و سوءاستفاده از جايگاه اجتماعي پليس دست به اين اقدام زده است. وي افزود: متهم مدتي قبل 16ميليون تومان از فردي قرض گرفته و بعد او را تهديد كرده بود كه اگر پيگير پس‌گرفتن قرض خود باشد با توجه به نفوذش او را دچار مشكل مي‌كند. وي از كشف يك بيسيم تقلبي از كيف دستي متهم خبر داد و افزود: تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 325907

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha