مرد خشن که با ربودن زنان و مجروح کردن آنها با میله آهنی، نقشه شوم خود را اجرا می‌کرد، دستگیر شد.

متهم

تحقيقات در اين پرونده از آبان‌ماه امسال با شكايت زني 30ساله شروع شد. اين زن كه به‌شدت ترسيده و هراسان بود وقتي مقابل افسر پليس قرار گرفت درخصوص حادثه چنين گفت: صبح 5آبان در يكي از خيابان‌هاي غرب تهران منتظر ماشين بودم تا به محل كارم كه يك شركت خصوصي بود بروم.

دقايقي بعد يك خودروي سمند مقابلم توقف كرد و من به گمان اينكه مسافركش است سوار شدم. در بين راه او تغيير مسير داد و وقتي اعتراض كردم مدعي شد كه مسير ميانبر را انتخاب كرده تا سريع‌تر برسد. هرچند او مدعي شد كه از اين راه زودتر مي‌رسم اما من احساس خطر كردم و از راننده خواستم توقف كند. مي‌خواستم پياده شوم اما او ناگهان يك ميله آهني از زير صندلي بيرون آورد و با آن چند ضربه به دستانم زد.

به‌طوري‌كه دستانم از شدت درد بي‌حس شد. راننده تهديد كرد كه سرم را زير صندلي ببرم و درصورتي‌كه حرفي بزنم با ميله به سرم كوبيده و مرا به قتل مي‌رساند. درحالي‌كه از شدت ترس مي‌لرزيدم ناچار شدم سكوت كنم. با اينكه او اجازه نمي‌داد مسير را ببينم اما متوجه شدم كه از تهران خارج شده و به سمت حاشيه شهر رفته است.

آدم‌رباي خشن بعد از دقايقي توقف كرد و پس از آن به صندلي عقب آمد تا نقشه شيطاني‌اش را اجرا كند. زن جوان گفت: چشمانم را كه باز كردم جايي شبيه به بيابان بوديم، ‌فكر مي‌كنم جاده تلو بود كه در آنجا راننده بي‌توجه به التماس‌هايم مرا مورد آزار و اذيت قرار داد.

پس از آن دست و پاهايم را بست و مرا داخل صندوق عقب گذاشت و به سمت تهران حركت كرد. پيش از آن، او كيفم را سرقت كرد كه داخل آن 500هزارتومان پول به همراه مدارك و موبايلم بود. حتي به زور رمز كارتم را گرفت و براي چند دقيقه‌اي توقف كرد كه بعد متوجه شدم از حسابم پول برداشت كرده است.

وقتي به نزديكي همان خياباني كه سوار ماشين شدم، رسيديم، مرا رها كرد. با اين شكايت، پرونده‌اي تشكيل شد و پيش روي قاضي سيفي بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران قرار گرفت. پس از آن تيمي از كارآگاهان تحقيقات خود را در اين خصوص شروع كردند و در نخستين اقدام به مقابل دستگاه خودپردازي كه متهم با كارت شاكي اقدام به برداشت پول كرده بود رفتند اما در اين شاخه به بن‌بست رسيدند. چراكه چهره متهم مشخص نبود و او با كلاه، شال و پارچه آن را پوشانده بود. حتي عينك هم به چشم داشت كه صورتش شناسايي نشود.

  • دستگيري

درحالي‌كه تحقيقات ادامه داشت، كارآگاهان باخبر شدند كه متهم تحت تعقيب آنها به‌تازگي در پرونده ديگري دستگير شده است. او كه با ربودن زني جوان دست به سرقت زده بود و پرونده‌اش در يكي از دادسراي‌هاي تهران در حال رسيدگي بود با زيركي شاكي به دام افتاده بود. آنطور كه به‌نظر مي‌رسيد شاكي پس از رهايي از دست آدم‌رباي خشن، شماره پلاك خودروي وي را يادداشت كرده و در اختيار كارآگاهان قرار داده بود.

همين سرنخ باعث دستگيري متهم شده بود. او كه جواني 22ساله است ديروز براي انجام تحقيقات به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد و وقتي پيش روي بازپرس سيفي قرار گرفت، چنين گفت:مدت‌ها بود كه به شيشه معتاد شده بودم و براي تأمين هزينه مواد نياز به پول داشتم.

اين اواخر حتي از موادفروشي كه مي‌شناختم به‌صورت نسيه شيشه مي‌خريدم و پول زيادي به او بدهكار بودم. همين باعث شد كه به‌خاطر پول و بدهكاري هايم نقشه سرقت بكشم. وي ادامه داد: نخستين شاكي را كه سوارماشينم كردم وقتي مقاومت كرد مجبور شدم او را كتك بزنم. آن روز شيشه زياد كشيده بودم و توهم داشتم.

اصلا نمي‌دانستم چه مي‌كنم، فقط يادم است كه وقتي مقاومت مي‌كرد و جيغ مي‌كشيد ناچار شدم او را كتك بزنم.پس از سرقت كارتش هم صورتم را پوشاندم و 200هزارتومان پول از حسابش برداشت كردم. همه اين پول‌ها را براي بدهكاري به مواد فروش پرداختم. او درخصوص دومين شاكي گفت: دومين زن را هم به‌خاطر سرقت اموالش دزديدم و همه اينها به‌خاطر مشكلات مالي بود. هم‌اكنون متهم براي انجام تحقيقات بيشتر و شناسايي شاكيان احتمالي در اختيار كارآگاهان قرار گرفته است.

کد خبر 325776

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha