یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: گروه موسوم به ناظر حقوق بشر سوریه اعلام کرد: شمار کشته‌های انفجارهای تروریستی روز یکشنبه محله الزهرا شهر حمص به ۴۶ نفر رسید.

۴۶ کشته بر اثر دو انفجار همزمان در حمص سوریه

به گزارش ایرنا ، ناظر حقوق بشر سوریه پیش از این شمار کشته ها را 25 نفر و شمار زخمی های این دو انفجار تروریستی را 100 نفر اعلام کرده بود.

بر اساس اعلام منابع سوری، ابتدا یک دستگاه جرثقیل وارد محله الزهرا شهر حمص شد و تروریست ها این جرثقیل را منفجر کردند و پس از آن یک خودروی بمب گذاری شده دیگر در این محل منفجر شد.

این دومین انفجار خونین در محله الزهرا شهر حمص طی یک ماه اخیر است که تروریست ها غیر نظامیان و زنان و کودکان را در محله های مسکونی هدف قرار می دهند.

ششم بهمن گذشته نیز دو انفجار شدید در همین خیابان و در منطقه مسکونی حی الزهرا روی داد که بر اثر آن دست کم 22 نفر کشته و بیش از 100تن دیگر زخمی شدند.

پیش از آن نیز بر اثر حمله تروریست های تکفیری به غیر نظامیان در شهر حمص سوریه ٬ دست کم 32 نفر کشته و 90 تن دیگر زخمی شده بودند.

ارتش سوریه اخیرا موفقیت ها و پیشروی های قابل توجهی در جبهه های مختلف و از جمله در جبهه حلب داشته و این باعث خشم شدید تروریست ها و حامیان منطقه ای و بین المللی آن ها شده است.

کد خبر 325871

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha