پسرجوان فکرش را هم نمی‌کرد که ساعتی پس از سرقت طلایی در مترو گیر بیفتد. او برای فرار از دست مأمور مخفی وارد تونل شد اما با قطار تصادف کرد و گیر افتاد.

متهم

ساعت 22يكشنبه مأمور مخفي پليس در حال گشتزني در ايستگاه متروي دروازه‌دولت بود كه به رفتارهاي 2 پسر جوان و كم‌سن و سال مشكوك شد. مأمور پليس 2 پسر جوان را زيرنظر گرفت و پس از دقايقي وقتي مطمئن شد كه آنها در حال تقسيم‌كردن اموال مسروقه هستند به سمتشان رفت. او با معرفي خود به‌عنوان مأمور قصد بازرسي آنها را داشت كه در آن لحظه يكي از آنها پا به فرار گذاشت و به سمت تونل رفت. همين كافي بود تا مأمور به تعقيب سارق فراري كه براي فرار وارد تونل شده بود بپردازد. در جريان اين تعقيب و گريز پسرجوان از داخل جيب كتش مقداري طلا خارج كرد و روي ريل‌ها ريخت و با سرعت هرچه تمام‌تر مي‌دويد تا پليس به او نرسد.

اين تعقيب و گريز ادامه داشت تا اينكه قطار وارد تونل شد و جوان فراري و مأمور به‌صورت سطحي در برخورد با قطار زخمي شدند. با اين حال مأمور پليس به تعقيب ادامه داد تا اينكه پسر جوان را دستگير كرد.اين پسر جوان صبح ديروز براي انجام تحقيقات به شعبه پنجم دادسراي ويژه سرقت منتقل شد و وقتي پيش روي بازپرس ايزدموسي قرار گرفت به سرقت اقرار كرد. او در توضيح ماجرا گفت: ساعتي پيش از دستگيري، همراه يكي از دوستانم به نام ناصر به سمت يكي از مناطق غرب تهران رفتيم تا از خانه‌اي سرقت كنيم. او از پنجره وارد ساختمان شد و من بيرون از خانه نگهباني مي‌دادم. پس از آن همدستم همه طلاهايي را كه از داخل خانه دزديده بود تحويل من داد.

وي ادامه داد: پس از سرقت همراه همدستم به مترو رفتيم و وقتي مأمور به ما مشكوك شد و از آنجا كه طلاها در اختيار من بود مجبور به فرار شدم. تنها فكري كه در آن لحظه براي فرار از دستگيري به ذهنم رسيد اين بود كه وارد تونل شوم اما همدستم فرار كرد.
متهم كه سابقه دار است در بازجويي‌ها گفت كه يك‌ماه قبل از زندان آزاد شدم و چون بيكار بودم و پولي براي تأمين مخارج زندگي نداشتم به ناچار دوباره تصميم به دزدي گرفتم. اين متهم كه عكس 2 گرگ روي بدنش خالكوبي كرده است، گفت: خالكوبي را در شهرستان انجام دادم چون علاقه زيادي به خالكوبي داشتم. او با نشان دادن تصويرخالكوبي شده روي بدنش گفت: من گرگي تنها و خسته درميان سگ‌هاي گله هستم.

به گزارش همشهري، اين متهم براي انجام تحقيقات بيشتر و شناسايي جرايم احتمالي ديگر در اختيار مأموران پايگاه سوم پليس آگاهي تهران قرار گرفت و جست و جو براي دستگيري همدست فراري او ادامه دارد تا ابعاد پنهان ماجرا آشكار شود.

کد خبر 325262

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha