«سه رنگ سربلندی» با تصاویر ویژه‌ای از پرچم سه رنگ ایران در نگارخانه‌ی مهر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی به نمایش در می‌آید.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی، این نمایشگاه که در آستانه‌ي دهه‌ي فجر انقلاب اسلامی آغاز به کار كرده، شامل 36 قاب است و تصاویر بدیعی را با محور پرچم ایران به نمایش می‌گذارد.

در نمایشگاه «سه رنگ سربلندی» گزیده‌ای از عکس‌های نخستین جشنواره‌ي پرچم به نمايش درآمده و در آن آثار حسن غفاری، حامد فرج‌الله، بهزاد نعمتی، بهزاد ترکی، امین سلیمانی، امیرعلی جوادیان و... ديده مي‌شود.

این نمایشگاه  از 16تا 27 بهمن و از ساعت 9 تا 18 میزبان علاقه‌مندان است.

  • گشتي در طهران قدیم

گشت‌وگذار درتهران قديم خيلي جالب است. در روزهاي دهه‌ي فجر يك گشت ويژه در طهران قديم از سوي شهرداري منطقه‌ي 12 در حال اجراست. به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه‌ي 12 تهران، عابد ملکی، شهردار این منطقه در اين‌باره‌ مي‌گويد:

«هم‌زمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مدیریت بافت تاریخی با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، طرح «گشت ویژه‌ي فجر» با محور بازدید از میادین (شهدا، سرچشمه و ارگ)، مدارس (علوی و رفاه)، موزه‌های عبرت و شهید رجایی و ساختمان رادیو را در طهران قدیم اجرا مي‌كند.

اين برنامه براي آشنايي بيش‌تر جوانان و نوجوانان با مبارزات انقلابي‌هاي مسلمان برپا مي‌شود.»

اين گشت در سه سانس از دوازدهم تا بیست و چهارم بهمن‌ماه اجرا می‌شود. شما مي‌توانيد براي ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیش‌تر با مدیریت بافت تاریخی منطقه با شماره‌ي تلفن 33546713 تماس بگيريد.

کد خبر 323902

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha