همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: مدیرانی که در بستر فرهنگ اسلامی خدمت می کنند باید اخلاق مدار بوده و با اخلاق نیکو نسبت به زیر دستانشان برخورد کنند.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در آیین تودیع و معارفه معاون نیروی انسانی و معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش که با حضور فرماندهان ، مسئولین و کارکنان در محل ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، عنوان کرد.

وی با تاکید بر حدیثی از حضرت امام حسین (ع) راجع به اخلاق نیکوی پیامبر اعظیم الشان اسلام (ص) گفت: پیامبر اسلام ویژه گی های منحصر به فردی داشتند و در بحث اخلاق سرآمد همه بودند،که مهمترین آن اخلاق نیکو بود.

وی توضیح داد: در فرهنگ دینی ما مدیریت خشن جایگاهی ندارد و در بستر فرهنگ اسلامی باید اخلاق نیکو داشته باشیم.

امیر سرتیپ پوردستان در ادامه به وضعیت آمادگی رزمی یکان های نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و گفت : امروز با توجه به شرایط منطقه و حضور بیگانگان و اشغال آنها در برخی از کشور ها تاکید کرد ما به عنوان سربازان نیروهای مسلح باید در حفظ و افزایش آمادگی رزمی بکوشیم و تمامی تهدیدات را رصد کرده و متناسب با آن تجهیزات و تسلیحات را آماده کنیم و تا کنون نیز در این زمینه موفقیت های بسیار چشمگیری را کسب کرده ایم.

در این مراسم فرمانده نیروی زمینی ارتش با صدور احکام جداگانه ای امیر سرتیپ محمد فهمیده قاسم زاده را به سمت معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش و امیر سرتیپ دوم ستاد حمید رضا سلمانی را به معاونت نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش منصوب کرد.

کد خبر 321253

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha