همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه سربازان امانت هستند، گفت: پرکردن اوفاغت فراغت سرباز یک اولویت مهم برای فرماندهان یگان ها است.

پوردستان

به گزارش پایگاه خبری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان دربیست و دومین همایش «سرانگشتان نیروی زمینی ارتش» ویژه فرماندهان گردان یگان های مقیم مرکز اظهارکرد: تربیت جوانان این مرز و بوم یکی از اولویت های فرماندهان یگان است.

وی با اشاره به توصیه رهبرمعظم انقلاب در مورد سربازان افزود: معظم له به عنوان فرمانده کل قوا فرمودند« جوانان زیادی هر سال به عنوان سرباز داخل مجموعه شما می شوند که باید سعی کنید انقلابی و متدین بروند» ایشان با آن جایگاه و منزلت بالا تاکید فرمودند« خواهش میکنم به وضعیت سربازان برسید».

وی ادامه داد: من نیز به عنوان سرباز ولایت و فرمانده نیروی زمینی از شما خواهش می کنم به وضعیت سربازان برسید این عزیزان امانتی هستند در دست ما و برای آنان بیش از گذشته برنامه ریزی کنید و از عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات برای پر کردن اوقات فراغت این جوانان استفاده کنید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش دربخش دیگری از سخنانش به دو انتخابات مهم در هفتم اسفند ماه اشاره کرد و گفت: انتخابات امسال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و آن چیزی که تکلیف همه است شرکت حد اکثری است.

امیرسرتیپ پوردستان افزود: فرماندهان یگان ها نیز طوری برنامه ریزی کنند که با حضور صندوق های رای سیار در پادگان ها سربازان عزیز بتوانند بدون مشکل در انتخابات شرکت کنند.

وی اظهارکرد: درفرهنگ دینی زیرساخت و بستر مدیریت اخلاق است، نگاه مدیر و فرمانده به زیر مجموعه باید نگاه لطف و رحمت باشد چرا که یک فرمانده خوب باید شریک غم و شادی زیرمجموعه اش باشد و به وضعیت آنها رسیدگی کند.

امیرسرتیپ پوردستان ادامه داد: حضرت علی (ع) هنگامی که مالک اشتر را به مقام فرمانداری برگزیدند در توصیه ای به ایشان فرمودند مالک قلبت را کانون محبت زیردستانت قرار بده.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی افزود: حال که خداوند این لطف و عنایت را به همه ما ارزانی داشته است که در جایگاه فرماندهی قرار بگیریم باید قدردان و شکرگذار این نعمت باشیم و از تمام ظرفیت هایی که داریم برای خدمت استفاده کنیم و به مساله اخلاق توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی بیان داشت: امروزه در علم روانشناسی مطلبی هست به نام شنیدار درمانی، وقتی شخصی برای رفع مشکل به شما مراجعه کرد حرفش را گوش کنید، حتی اگر نمی توانید مشکلش را حل کنید. همین گوش کردن به سخنانش او را آرام خواهد کرد.

پوردستان افزود: چیزی که فرماندهی معظم کل قوا(حفظه الله) از ما انتظار دارند نیز نگاه با لطف به زیر مجموعه و سربازان است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب عنایت ویژه ای به این مجموعه دارند، گفت: درسال 1390 ما درخواستی داشتیم که همراه با جمعی از فرماندهان و منتخبین نیروی زمینی در روز29 فروردین به حضورشان برسیم ولی ایشان فرمودند من خودم به ستاد نیروی زمینی می آیم که این نگاه سرشار از لطف شان به سربازان خود در نیروی زمینی ارتش موجب خوشنودی ما شد.

امیرسرتیپ پوردستان افزود: مقام معظم فرماندهی کل قوا فرمودند «نیروی زمینی باید همیشه آمادگی های حقیقی خود را حفظ کند و ارتقا ببخشد آمادگی حقیقی یعنی ایمان انگیزه آماده بکاری سواد رزمی تخصص های لازم و استحکام شخصیت.» این ها مولفه های آمادگی رزمی است که فرماندهی معظم کل قوا تبیین فرمودند، مگر نه این است که ما ارتش امام زمان هستیم پس انتظار یعنی اینکه آماده باشیم.

کد خبر 323222

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha