همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف اصلی نیروهای مسلح، ارتقا اقتدار کشور است و در این زمینه متناسب با تهدیدات به تقویت خود می پردازیم.

 احمدرضا پوردستان

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان درباره توانمندی صنعت دفاعی کشور بر اساس تکیه به توان داخلی که مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا است، خاطرنشان کرد: امروز صنعت دفاعی به این قابلیت و توانمندی رسیده تا تجهیزات دفاعی را متناسب با تهدیدات و نیاز های نیروهای مسلح با همت داخلی و بدون اتکا به کشورهای خارجی در شمارگان بسیار بالایی آماده کرده و در اختیار نیروهای مسلح بگذارد.

وی ادامه داد: هدف اصلی، بالا بردن اقتدار کشور است و در این زمینه متناسب با تهدیدات به تقویت خود می پردازیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین درباره انتقال تجارب ارزنده نیروی زمینی در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات مختلف به بخش صنعت کشور نیز گفت: وظیفه نیروهای مسلح ساخت نمونه محصول با هماهنگی و ارتباط با صنعت دفاعی و مراکز دانشگاهی است، به عنوان مثال در نیروی زمینی ارتش انواع اسلحه تک تیر انداز شامل شاهر، باهر و نظایر آن تولید و همچنین تانک ذوالفقار طراحی و ساخته شده و برای تولید انبوه تحویل وزارت دفاع هم شده است.

امیر سرتیپ پوردستان تاکید کرد: صنعت دفاعی نیز به این قابلیت رسیده که تجهیزات دفاعی را متناسب با نیاز تولید انبوه کرده و تحویل دهد و این خواست رهبری در اقتصاد مقاومتی است.

کد خبر 328340

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha