یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی و فرمانده نیروی زمینی ارتش در جلسه ای مشترک راهکارهای افزایش همکاری های دو جانبه را بررسی و بر لزوم تقویت این همکاری ها تاکید کردند.

احمدرضا پوردستان

به گزارش ايرنا، سردار قاسم رضايي فرمانده مرزباني نيروي انتظامي با حضور در ستاد فرماندهي نيروي زميني ارتش با امير احمدرضا پوردستان ديدار و ضمن تبريك روز ارتش ، عملكرد ارتش جمهوري اسلامي ايران در طول دفاع مقدس و پس از آن را بسيار مطلوب عنوان كرد.

وي در اين ديدار با اشاره به اينكه روحيه بسيجي و انقلابي ارتشيان جمهوري اسلامي ايران، وجه تمايز آنان با تمام ارتش هاي دنيا است، افزود:اعتقاد به فرهنگ عاشورا و راه امام حسين (ع) عامل بزرگ قدرت نيروهاي مسلح ايران است.

به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده مرزباني ناجا، سكانداري و هدايت نيروهاي مسلح ايران توسط يك مجتهد جامع الشرايط و در مسير الهي را عامل تقدس خدمت در نيروهاي مسلح ايران برشمرد و تصريح كرد: جوانان اين مرز و بوم با تمام توان و اعتقاد راسخ از مرزهاي مقدس اين كشور دفاع مي كنند تا امانت بزرگ شهدا را به دست امام زمان (عج)برسانند.

رضايي در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تشريح سه راهبرد مرزباني و اقدامات انجام شده در سال گذشته در اين رابطه به ارايه گزارش نتايج بسيار مثبت اين اقدامات درافزايش كشفيات ، كاهش آسيب پذيري ها و همچنين افزايش تعاملات مرزي با كشورهاي همسايه پرداخت.

فرمانده مرزباني ناجا اضافه كرد: افزايش تعاملات مرزي با مرزبانان كشورهاي همسايه در حراست جدي تر از مرزهايشان موجب رفع بسياري از مشكلات گذشته و جلوگيري از وقوع اتفاقات ناگوار در مرزهاي مشترك شده است.

امير پوردستان فرمانده نيروي زميني ارتش نيز در اين ديدار با اشاره به بازديد هاي خود از نقاط مرزي، گفت: آمادگي واحد هاي مرزباني در سطح بسيار خوبي است.

پوردستان، وجود روحيه بسيجي و سلحشوري را از ويژگي هاي بارز مرزبانان دانست و افزود: مرزبانان غيور كشور با مبارزه قاطع با قاچاقچيان نقش ويژه اي در تحقق شعار سال و منويات مقام معظم رهبري در رسيدن به اقتصاد مقاومتي دارند.

کد خبر 331638

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha