همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: معلمین با کلام، رفتار و اعمالشان ترویج دهنده دین هستند.

احمد رضا پوردستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی، امیر سرتیپ «احمد رضا پوردستان» در آستانه فرا رسیدن 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم افزود: تعهد، ولایت مداری و تدین در بستر ایمان است كه كارها را در نیروی زمینی پیش می برد و فعالین عرصه فرهنگ در عقیدتی سیاسی به خوبی به آن پرداخته اند.

وی افزود: معلمین اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با كلام، رفتار و اعمالشان ترویج دهنده دین در یگان ها هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینكه «در نیروی زمینی ارتش فعالیت های آموزشی و تعلیم و تربیت به شایستگی انجام می شود»، گفت: نیروی زمینی ارتش به عنوان یك نیروی انسان محور نیاز دارد كه در امر آموزش و تعلیم و تربیت برنامه ریزی مدون داشته باشد.

پوردستان گفت: یكی از مهمترین بخش های آموزشی برگزاری كلاس های دینی و معنوی، قرآن مجید، نماز و بصیرت افزایی است كه نهاد عقیدتی سیاسی در سطح ارتش به ویژه نیروی زمینی به آن پرداخته و نتایج بسیار ارزشمندی را به همراه داشته است.

وی به شرایط منطقه و تهدیدات احتمالی پرداخت و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای نخست انقلاب مورد تهدید دشمنان بوده، اما با تدابیر و رهنمود های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری یكی پس از دیگری، این تهدیدها را به خوبی پشت سر گذاشته و اكنون به عنوان یكی از قدرت های مهم منطقه و دنیا به شمار می رود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاكید كرد: باید از همه ظرفیت های موجود استفاده كرد و در مقابل هر نوع تهدید احتمالی آمادگی خود را حفظ كنیم و در این مسیر كار معلمین و كسانی كه در امر آموزش و تعلیم و تربیت نقش دارند، بسیار مهم و ارزشمند است.

کد خبر 332161

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha