همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تصریح بر اینکه امروز ارتش ما هیچ دغدغه ای ندارد، گفت : نیروهای مسلح کشورمان به عنوان یک نیروی مستقل و منحصر به فرد می تواند طومار هر تهدیدی را در کوتاهترین زمان ممکن در هم بپیچد.

کیومرث حیدری

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری در گفت وگو با شماری از خبرنگاران در گرگان، افزود: نیروهای مسلح ایران دغدغه چندانی در این طرف یا آن طرف مرزهای کشور ندارند چرا که عمق راهبردی کشورمان ایجاد امنیت لازم را کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش و سایر نیروهای مسلح در رکاب ولی امر مسلمین و ولایت فقیه یکی از ممتازترین، بی نظیرترین و منحصر به فرد ترین ارتش های دنیا است.

امیر حیدری با بیان این که ارتش ایران در فناوری، تولید و آنچه در چرخه دفاع از امنیت ملی و منافع ملی باید مورد توجه و استفاده قرار گیرد روی پای خودش ایستاده و مستقل است، گفت : نه تنها به استقلال کافی رسیده ایم بلکه در عرصه تولیدات دفاعی آمادگی داریم دستاورد ذهن ها و دستان توانمند جوانان کشورمان را به کشورهای مسلمان منطقه صادر کنیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی که به منظور معرفی ارشد ارتش در استانهای گلستان و مازندران به گرگان سفر کرد، یادآور شد: لشکر 30 گرگان به عنوان یکی از قوای افتخار آفرین نقش تاریخی و به سزایی در دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشته است.

 

کد خبر 320587

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha