سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

یک عکس با روپوش پزشکی در اتاق عمل، همه ابزار مردی بود که خودش را پزشک جراح جا زده و دست به کلاهبرداری و اخاذی از دختران دم بخت می‌زد.

متهم

اين مرد تا‌كنون به فريب و اخاذي از 10زن و دختر در نقاط مختلف كشور اعتراف كرده اما پليس به شواهدي دست يافته كه نشان مي‌دهد او دامش را براي 149زن در تلگرام پهن كرده بود.آخرين طعمه مرد كلاهبردار كه جواني 35ساله و سابقه‌دار است، دختر جوان شاهرودي بود. اين دختر جوان هنگام بازديد از يك سايت همسريابي، چشمش به عكسي افتاد كه توجهش را جلب كرد. عكس، مردي را نشان مي‌داد كه روپوش پزشكي به تن داشت و داخل اتاق عمل ايستاده بود. صاحب عكس نيز خودش را پزشك جراح معرفي كرده و مدعي شده بود كه قصد ازدواج دارد.

شرايطي كه دكتر جراح در صفحه‌اش نوشته بود وسوسه‌كننده بود. دختر جوان برايش پيغام فرستاد و به اين ترتيب آشنايي آنها شروع شد. طولي نكشيد كه اين پيام‌ها به قول و قرار ملاقات انجاميد و آنها قرار گذاشتند كه در يكي از اماكن تفريحي شهر شاهرود همديگر را ملاقات كنند.

همه‌‌چيز همانطوري پيش رفت كه دختر جوان انتظارش را داشت. آنها در همان ملاقات اول قول و قرار ازدواج گذاشتند و دختر جوان كه تصور مي‌كرد به‌زودي به عقد پزشك جراح درمي‌آيد، براي مراسم عقد و عروسي به تكاپو افتاد. حتي وقتي پزشك جراح از او خواست كه تعدادي از عكس‌هاي خصوصي‌اش را در اختيار وي قرار دهد تا او اين عكس‌ها را به مادر و خواهرش نشان دهد، دختر جوان بدون هيچ مخالفتي تعدادي از عكس‌هاي كاملا خصوصي خود را براي مرد جوان ارسال كرد تا اينكه مدتي بعد اتفاق عجيبي افتاد.

چند روز از اين ماجرا گذشته بود كه جراح قلابي با دختر جوان تماس گرفت و اين بار درحالي‌كه لحنش عوض شده بود، او را تهديد كرد كه اگر تن به خواسته‌اش ندهد همه عكس‌هاي خصوصي او را در فضاي مجازي منتشر خواهد كرد. دختر جوان شوكه شده و باورش نمي‌شد فريب يك كلاهبردار حرفه‌اي را خورده و خبري از ازدواج و عروسي نيست. تهديدهاي جراح قلابي كاملا جدي بود. تا جايي كه دختر جوان براي حفظ آبرويش، 500هزار تومان به‌حساب او واريز كرد اما مرد كلاهبردار دست‌بردار نبود.

  • نقشه زيركانه

دختر جوان كه تازه متوجه شده بود قرباني يك مرد شيادشده، راهي اداره پليس شد و از جراح قلابي شكايت كرد. از همان زمان تحقيقات مأموران براي دستگيري متهم شروع شد و اين در حالي بود كه تهديدهاي وي همچنان ادامه داشت. در چنين شرايطي دختر جوان نقشه‌اي به ذهنش رسيد. او بي‌آنكه از شكايتش چيزي به جراح قلابي بگويد، به او گفت كه حاضر است ماشينش را در ازاي پس‌گرفتن عكس‌هاي خصوصي‌اش به او بدهد.

مرد كلاهبردار كه تصور مي‌كرد لقمه چرب و نرمي نصيبش شده، راهي شاهرود شد تا خودروي طعمه‌اش را به چنگ آورد. دختر جوان خودرو را در اختيار او قرار داد و همزمان ماجرا را به پليس اطلاع داد و به اين ترتيب مأموران موفق شدند كلاهبردار حرفه‌اي را سوار بر خودروي شاكي دستگير كنند.

  • شكار در تلگرام

با دستگيري متهم مشخص شد كه او مردي 35ساله و اهل شهريار است. اين مرد كه مدرك فوق‌ديپلم داشت، پس از به‌دست آوردن مدارك مربوط به يك پزشك ياسوجي و جعل مهر و شماره نظام پزشكي او، خودش را به جاي وي معرفي كرده و از اين طريق طعمه‌هايش را فريب مي‌داد.

مأموران در ادامه متوجه شدند اين مرد پيش از اين هم به جرم سرقت، كلاهبرداري و اخاذي دستگير شده و به زندان افتاده است اما نكته جالب اينكه، در بازرسي محل زندگي وي، سرنخ‌هايي به‌دست آمد كه نشان مي‌داد او با 149زن در تلگرام طرح دوستي ريخته بود تا آنها را نيز قرباني نقشه‌هاي شومش كند.به گفته سرهنگ روح الامين قاسمي، فرمانده انتظامي استان سمنان، متهم در بازجويي به اخاذي از 10زن با همين شگرد اعتراف كرد و تحقيقات براي شناسايي ديگر قربانيان او ادامه دارد.

کد خبر 318243

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha