درحالی‌که پلیس موفق به دستگیری مظنون اصلی تیراندازی به فریدون قنبری، قهرمان کشتی آسیا شده، تحقیقات برای به دام انداختن ۲همدست احتمالی این مرد ادامه دارد.

حوادث

مظنون اصلي تيراندازي مردي است كه به گفته قنبري، از يك سال پيش با او دچار اختلاف شده بود و پيش از اين نيز بارها او را تهديد به مرگ كرده بود.حادثه تيراندازي به قهرمان كشتي و ملي‌پوش سابق كشورمان بعدازظهر دوشنبه گذشته در يكي از خيابان‌هاي شهرستان صحنه رخ داد. آن روز فريدون قنبري سوار بر خودروي خود بود كه ناگهان هدف شليك گلوله قرار گرفت. گلوله‌ها از خودرويي شليك مي‌شد كه آن‌طرف خيابان پارك شده بود. دست‌كم 13گلوله به‌خودروي قهرمان كشتي آسيا شليك شد كه 7گلوله به وي اصابت و او را مجروح كرد.

با فرار عاملان تيراندازي، مردم به كمك قهرمان كشتي شتافتند و دقايقي بعد او به بيمارستان منتقل شد. از آنجا كه يكي از گلوله‌ها به‌صورت و فك او اصابت كرده بود، حالش وخيم بود اما با كمك پزشكان، وي از خطر مرگ نجات يافت. همزمان با اين حادثه تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري عاملان تيراندازي شروع شد.

از آنجا كه قهرمان كشتي به‌دليل اصابت گلوله به فكش قادر به صحبت نبود، مأموران به‌صورت كتبي به تحقيق از او پرداختند و وي مدعي شد كه عامل تيراندازي را مي‌شناسد. او نوشت كه از مدتي قبل با مردي دچار اختلاف شده و اين مرد در اين مدت‌ بارها او را تهديد به مرگ كرده بود. قهرمان كشتي مدعي شد كه هر چند در روز حادثه چهره تيرانداز را نديده، اما حتم دارد كه عامل تيراندازي همان مرد است.

اظهارات فريدون قنبري در حالي بيان مي‌شد كه مأموران با بررسي‌هاي تخصصي و پرس و جو از شاهدان به سرنخ‌هايي دست يافتند كه نشان مي‌داد گفته‌هاي قهرمان كشتي درست است. اين بررسي‌ها نشان مي‌داد كه فرد مورد نظر احتمالا به همراه برادرش و يكي از دوستانش در تيراندازي به فريدون قنبري نقش داشته و پس از آن از محل گريخته است.

به گفته سردار امان‌اللهي، رئيس پليس استان كرمانشاه، با اين اطلاعات، دستور بازداشت مظنونان صادر شد و مأموران توانستند مظنون اصلي تيراندازي را دستگير كنند.در همين حال سرهنگ مرزباني، جانشين فرمانده انتظامي استان كرمانشاه نيز در گفت‌وگو با همشهري گفت: هر چند اين فرد هنوز به تيراندازي اعتراف نكرده اما شواهدي وجود دارد كه نشان مي‌دهد او عامل اين شليك خونين است و تحقيقات براي دستگيري همدستانش كه فراري هستند، ادامه دارد.

کد خبر 316814

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha