همشهری آنلاین: دبیر همایش ساماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران با بیان اینکه دبیرخانه دائمی ساماندهی تهران در دانشگاه تربیت مدرس ایجاد شده است، گفت: این کار نیازمند همکاری استانداری برای بیان مشکلات و اعلام وضعیت موجود و نیازهای مطلوب است.

 سیدیحیی صفوی

به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دبیر همایش "ساماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران" در نشست هماهنگی برگزاری این همایش با اشاره به مشکلات جاری استان تهران و لزوم ساماندهی و اداره بهینه آن، گفت: در مقیاس استانی، ملی و بین‌المللی تهران به‌عنوان پیشانی و چهره جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود، لذا تلاش داریم تا با راهکارهای علمی و با دعوت از آنهایی که در مقیاس جهانی کارهای خوب و قابل قبولی انجام داده‌اند و استفاده از ظرفیت اساتید علوم مختلف دانشگاهی، علاوه بر آنکه بر غنای این همایش بیافزاییم به نتایج روشنی نیز برای اداره بهینه استان تهران برسیم.

وی با اشاره به برگزاری سومین همایش سازماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران در هفدهم و هجدهم اسفندماه امسال گفت: دغدغه اصلی ما موضوع ساماندهی تهران و چگونگی اداره این استان و حل مشکلات مردم است.

دبیر همایش سازماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران ادامه داد:‌ لازم است استانداری تهران و دستگاه‌های مسئول دغدغه‌های خود را در حوزه‌های مختلف تهران در 10 سال آینده مطرح کنند تا مشخص شود که باید چه پیش‌بینی‌هایی را برای ساماندهی تهران انجام دهیم.

صفوی با اشاره به اینکه دبیرخانه دایمی ساماندهی تهران در دانشگاه تربیت مدرس ایجاد شده است، گفت: این کار نیازمند همکاری استانداری برای بیان مشکلات و اعلام وضعیت موجود و نیازهای مطلوب است.

وی افزود: درخواست ما از استانداری تهران و دستگاه‌های ذی‌ربط آن است که مطالعات خود طی چند سال گذشته را در اختیار اساتید محترم دانشگاهی قرار دهند تا ضمن پرهیز از انجام مطالعات موازی، به یافته‌های علمی‌تری بر مبنای مطالعات صورت گرفته، دست یابیم.

صفوی در ادامه تاکید کرد: اگر بتوانیم تهران را به یک شهر امن، آباد و با آسایش فراوان تبدیل کنیم می‌تواند به‌عنوان ام القرای جهان اسلام مطرح شود.

نشست هماهنگی برگزاری همایش "ساماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران" با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران، معاونان استانداری تهران، فرمانداران و جمعی از مدیران ادارات استان تهران، برگزار شد.

کد خبر 318071

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha