همشهری آنلاین: دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: "فروش سلاح و ناامن کردن منطقه" علت حضور بیگانگان در منطقه خلیج‌فارس است.

سید یحیی صفوی

به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در بازدید میدانی از وضعیت آمادگی‌های دفاعی و امنیتی یگان‌های مستقر در خلیج‌فارس با اشاره به راهبردی بودن منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، گفت: عمق دید و تفکر رهبر معظم انقلاب نگاهی آینده نگر و پیش دستانه نسبت به تهدیدات احتمالی است.

وی افزود: متأسفانه برداشت برخی جریانات فکری از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، برداشتی سطحی و ساده‌انگارانه است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اختیارات رهبر انقلاب و روسای هر یک از قوا را مشخص کرده است و سیاست‌های کلان نظام از اختیارات رهبر انقلاب اسلامی است و به نظر می‌رسد برخی از اظهار نظرهای اخیر شعارهای انتخاباتی زودهنگام باشد.

سرلشکر صفوی با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در صیانت و پاسداری از حقوق ملت ایران، گفت: رهبر معظم انقلاب سکان‌دار و دیده‌بان حقوق ملت ایران در مقابل انحرافات از اصول انقلاب اسلامی و عدالت‌خواهی در مقابل جریانات منحرف داخلی و خارجی هستند.

وی با تبیین نقش نیروهای مسلح در نگهبانی و دفاع از انقلاب اسلامی ایران، گفت: مهم‌ترین وظیفه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه سپاه، پاسداری از ارکان انقلاب اسلامی ایران است.

دستیار و مشاور عالی‌مقام معظم رهبری با اشاره به راهبرد جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج‌فارس گفت: توان و راهبرد جمهوری اسلامی ایران در جهت همگرایی کشورهای منطقه و ایجاد امنیت پایدار در منطقه خلیج‌فارس، توسط کشورهای این منطقه است.

سرلشکر صفوی افزود: حضور بیگانگان در منطقه راهبردی و حساس خلیج‌فارس برای فروش میلیاردها دلار سلاح و همچنین ناامن کردن این منطقه برای پیشبرد سیاست‌های استکباری است.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از توان و قدرت دفاعی و بازدارندگی مؤثر برخوردار هستند و امنیت صدور انرژی از منطقه خلیج‌فارس با اقتدار ایران قابل‌ تداوم است.

کد خبر 313758

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha