همشهری آنلاین: پایگاه خبری شام پرس نوشت: پژوهشگاه امنیت ملی رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای وسیع جنگ احتمالی با حزب الله هشدار داد.

 هشدار پژوهشگاه امنیت ملی رژیم صهیونیستی از پیامدهای جنگ با حزب الله

به گزارش ايرنا، این مرکز پژوهشی در گزارشی اعلام کرد: حزب الله بارها اعلام کرده که امکان هدف قراردادن تاسیسات برق رژیم صهیونیستی را بوسیله موشک های هدایت شونده دقیق دارد و در صورت لزوم اقدام به این کار خواهد کرد؛ حمله ای که ضررهای جانی و مالی وسیعی برای اسراییل (رژیم صهیونیستی) دربر خواهد داشت.

گزارش این پژوهشگاه که با محوریت اقدامات احتیاطی شرکت برق در قبال احتمالات بروز جنگ یا حوادث غیرمترقبه نظیر آن، تنظیم شده، می افزاید: به عنوان مثال درصورت حمله حزب الله به تاسیسات برق الخضیره، این اقدام می تواند برق اسراییل (سرزمینهای اشغالی) را به مدت شش ماه قطع کند که پیامدها و ضررهای اقتصادی آن بر بازار اسراییل (رژیم صهیونیستی) در هر نیم ساعت نیم میلیارد شیکل یعنی روزانه 12 میلیارد شیکل (سه میلیارد دلار) خواهد بود.

براساس این گزارش، مهمترین خطر فراروی اسراییل (رژیم صهیونیستی) هم اکنون تهدیدات سایبری از جانب کشورهای دیگر یا گروههای تروریستی است.

رژیم صهیونیستی در دو جنگ سال های 2000 و 2006 شکست های سنگینی از حزب الله لبنان خورد؛ این شکست ها موجب شده که صهیونیست ها نگرانی خاصی از اقدام علیه حزب الله و پاسخ از سوی این گروه داشته باشند.

کد خبر 314324

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha