همشهری آنلاین: یک دانشمند زن رژیم صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کرد: مقام‌های این رژیم با دستور نظامی، اعضای بدن شهدای فلسطینی که در جریان انتفاضه سوم به شهادت رسیدند را سرقت کرده‌اند.

 اعتراف رژیم صهیونیستی به سرقت اعضای پیکر شهدای فلسطینی

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، مئیرا فایس متخصص انسان شناسی رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: این عملیات در مرکز پژوهشی پزشکی قانونی رژیم صهیونیستی موسوم به «ابوکبیر» انجام گرفته است.

این درحالی است که براساس تعالیم آیین یهودیت جداکردن اعضا از بدن یهودیان ممنوع می باشد درحالی که رژیم صهیونیستی بدون اطلاع خانواده های شهدای فلسطینی اقدام به سرقت اعضای آنان می کند.

از سوی دیگرسازمان عربی حقوق بشر مستقر در انگلیس، از مقام های اروپایی و بین المللی خواست، مقام های رژیم صهیونیستی را زیر فشار قرار دهند تا جسد 33 شهید فلسطینی را که از آغاز انتفاضای سوم در دست این رژیم جنایتگر قرار دارد را آزاد کند.

این نهاد حقوقی عربی می افزاید: رژیم صهیونیستی جسد 51 شهید فلسطینی را در اسارت خود داشت که حدود 18 نفر که 15 کودک و پنج زن را تشکیل می دادند را به خانواده هایشان تحویل داده است و 33 نفر دیگر را به دلایل واهی سیاسی در اسارت دارد.

براساس گزارش نهادهای حقوق بشری، مقام های نظامی رژیم صهیونیستی اجساد شهدای فلسطینی را بدون رعایت هیچگونه موازین شرعی و حتی عرفی و بدون مراسم کفن و دفن، جسد شهدا را در قبری به عمق تنها 50 سانتی متر دفن می کند و قبر را تنها با خاک نرمی می پوشاند که تنها به مجرد وزش باد، جسد شهدا نمایان خواهد شد و به حیوانات وحشی این امکان را خواهد داد که درصدد نبش قبر برآیند.

این درحالی است که رژیم صهیونیستی جسد شهدای فلسطینی و عرب را در قبرستانی موسوم به «قبرستان ارقام» که یک قبرستان بسته نظامی است دفن می کند. تفاوت این قبرستان با قبرستان های دیگر وجود صفحات شماره گذاری شده به جای اسامی شهداست.

از سوی دیگر شمار شهدای فلسطینی از آغاز انتفاضه در اکتبر (9 مهر) تاکنون به 97 نفر رسیده است.

کد خبر 314991

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha