همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شورای عالی امنیت ملی باید مشخص کند که نامه اوباما و هیات شورای وزیران اروپا تعهد کتبی در اجرای برجام محسوب می‌شود یا خیر.

بروجردی

علاء‌الدین بروجردی در گفت‌و‌گو با خانه ملت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر گرفتن تعهد کتبی از طرف آمریکایی در اجرای برجام گفت: شورای عالی امنیت ملی باید مشخص کند که بیانیه اوباما در زمان اعلام آمادگی برای اجرای برجام حکم تعهد کتبی دارد یا خیر.

نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به نامه اوباما و هیات شورای وزیران اروپا در خصوص اجرایی شدن برجام، اظهار داشت: عراقچی این نامه‌ها را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارائه کرد و توضیحاتی در این باره به نمایندگان داد. اما در نهایت شورای عالی امنیت ملی باید مشخص کند که امضاهایی که مسئولان غربی کرده‌اند به عنوان تعهد مد نظر قابل قبول است یا اقدام دیگری باید توسط آنها صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: در هر صورت اجرای دقیق نظرات مقام معظم رهبری یک ضرورت قطعی در اجرای برجام است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به این سوال که اگر نامه اوباما تعهد کتبی محسوب نشود آیا ساز و کاری برای گرفتن تعهد از آمریکا وجود دارد؟ اظهار داشت: آنچه که برای ما مهم است اجرای دقیق تاکیدات مقام معظم رهبری در اجرای برجام است.

کد خبر 313883

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha