همشهری آنلاین: پرسپولیس چهارشنبه در شرایطی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود که ۵ بازیکن محروم دارد.

پرسپولیس

تيم‌هاي پرسپوليس تهران و ذوب‌آهن اصفهان، فردا (13 آبان) در اصفهان مقابل هم قرار مي‌گيرند. اين بازي براي هر دو تيم بسيار هم است.

دو تيم به رغم اينكه كارشناسان معتقدند به زودي پله‌هاي جدول را طي مي‌كنند، اما بسيار دشوار است كه بتوانند در ميان سه تيم نخست قرار گيرند از اين روي براي حضور در مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا، نيازمند فتح جام حذفي هستند.

پرسپوليس كه با مساوي ثانيه آخر مقابل استقلال، پر انرژي به نظر مي‌رسد در اين ديدار مرحله يك‌چهارم با مشكلات فراواني مواجه است.

اين تيم براي بازي فردا از 5 بازيكن خود محروم است، كه آخرين آنها رامين رضائيان مدافع خوب سرخپوشان است.

در اين خصوص ورزش‌3 خبر داد: مدافع راست ملی پوش پرسپولیس با توجه به مسمومیت نمی‌تواند در دیدار برابر ذوب آهن برانکو ایوانکوویچ را همراهی کند.

رامین رضاییان که بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی و در دو دیدار اخیر این تیم با مشکل و بیماری به میدان رفته، در این بازی قادر به همراهی شاگردان برانکو ایوانکوویچ نخواهد بود.

وي امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد و در نهایت بعد از اینکه زیر نظر کادرپزشکی قرار گرفت اعلام شد قادر به حضور در اصفهان و همراهی پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نخواهد بود.

برانکو در این دیدار مایکل اومانیا، بابک حاتمی و رامین رضاییان را به دلیل محرومیت و سوشا مکانی و مهدی طارمی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

کد خبر 312558

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha