همشهری آنلاین: پرسپولیس با پیروزی مقابل ملوان به نخستین برد خانگی خود در لیگ نهم دست یافت.

پرسپولیس ملوان

به گزارش همشهري آنلاين، پرسپوليس در روزي كه كاپيتان خود نورمحمدي، و گل‌زن اول خود طارمي را نداشت مقابل ملوان انزلي پا به ميدان گذاشت.

ويژگي بارز بازيكنان تيم سرخ‌پوش پايتخت در دوره برانكو، تشنگي و شوق آنها براي بازي است. بازكنان اين تيم از بازي كردن لذت مي‌برند و پرنفس و پرشور در ميدان مي‌دوند. دومين ويژگي اين تيم با رهبري مربي كروات خود، اجراي برنامه‌هاي تاكتيكي است. اگرچه گاه فراموش مي‌كنند كه يك تيم هستند و در لحظاتي حركات انفرادي و احساسي دارند اما در مجموع گوش به فرمان برنامه‌هاي مربي خود هستند و از اين روي اين تيم ستاره ندارد.

فقدان ستاره باعث شده كه در تنگناها نتوانند اميدي به يك حركت خلاقانه داشته باشند. در بازي مقابل ملوان نيز اين تنگنا بارها رخ داد.

حملات پرسپوليس و ضد حملات انزلي يك بازي پرسرعت را به وجود آورد تا اينكه در دقيقه 65 عليپور كه تازه به جاي عاليشاه به زمين آمده بود گل نخست سرخ‌ها را به ثمر رساند. در ادامه بازي بنگستون چند موقعيت را از دست داد ولي سرانجام در دقيقه 75 روي پاس اشتباه مازيار زارع توانست توپ‌ربايي كرده و گل دوم تيم‌اش را به ثمر برساند.

پرسپوليس با اين پيروزي 14 امتيازي شد و از رده يازدهم موقتا به رده ششم رسيد. ملوان هم با 13 امتياز قبلي خود بايد منتظر نتيجه ديگر تيم‌ها باشد اما احتمالا از رده هشتمي كه قرار داشت نزول خواهد كرد.

کد خبر 311648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha