جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: دربی هشتاد‌ویکم پایتخت شاید یک استثاء در تاریخ دریی‌های تهران باشد که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

دربی

به گزارش همشهري آنلاين، دربي هشتاد يك در 8 آبان با رخداد‌هاي عجيبي همراه بود. ويژكي نخست‌ آن بار عاطفي اين بازي بود كه سرخ‌ها و آبي‌ها به احترام كاپيتان مرحوم پرسپوليس اينبار روح احترام و همدلي را به تماشا گذاشتند.

اين ويژگي باعث شد تقريبا هيچ تنشي در بازي رخ ندهد و تماشاگران يك بازي پرجنب‌وجوش و پاكيزه را مشاهده باشند.

استقلال در ده دقيقه نخست بازي ميدان‌دار بود اما به مرور بازيكان پرسپوليس بودند كه درصد بيشتري از بازي را در اختيار داشتند. بازيكنان پرسپوليس توپ را به خوبي جابجا مي‌كردند و از اعتماد به نفس درخور توجهي برخوردار بودند. اما آن سوي زمين استقلال حرفه‌اي قرار داشت كه خونسرد و صبور اجازه اين كار را مي‌داد اما در دفاع فشرده‌اش مانع از ترك‌تازي سرخ‌ها مي‌شد.

استقلالي‌ها همچنين درون دروازه خود يك سپر فولادين به نام رحمتي داشتند، دروازباني كه در نيمه نخست دوبار مانع از باز شدن دروازه‌اش شد.

نيمه دوم نيز همين شيوه ادامه يافت. پرسپوليس توپ را مي‌چرخاند و در نهايت آن را به جناحين مي‌برد تا سانتر كند و بازيكنان پرقدرت استقلال به راحتي اين حملات را دفع مي‌كردند.

استقلال در تك حمله جدي خود در اين بازي با سانتر خسرو حيدري توانست توسط جابر عناصري به گل برسد. اين گل نشان داد كه چه تفاوت شگرفي بين دروازه‌بان‌هاي دو تيم وجود دارد.

پرسپوليس كه تلاش داشت خونسرد بازي كند، بر حملات خود افزود تا اينكه در لحظات ترژيك بازي يعني چند ثانيه به پايان وقت‌هاي تلف شده بازي به صورت اتفاقي و توسط كم‌اثر‌ترين بازيكن تيم‌اش جري بنگستون به گل تساوي رسيد.

از ديگر ويژگي‌هاي اين بازي قضاوت پرصلابت و قاطع محسن تركي بود كه نمره قبولي گرفت و بازيكنان به خود اجازه ندادند اعتراضي نسبت به داوري او داشته باشند.

کد خبر 312006

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha