پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: در انتفاضه سوم و این بار همه جوامع فلسطین علیه رژیم صهیونیستی قیام کرده است نه عده ای و یا گروهی؛ این قیام پایان نخواهد یافت ؛این آغاز پایان رژیم صهیونیستی است.

intifada

روزنامه اردو زبان انقلاب، مقاله ای با عنوان «آغاز پایان اسرائیل» به قلم «اعجاز زکی سید» منتشر کرده است .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از دهلی نو، در این مقاله، نویسنده با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در سال‌های گذشته، آورده است:

این‌گونه قیام فلسطینیان که در آن زنان ،مردان ،جوانان و حتی سالمندان پکپارچه علیه اسرائیل قیام کرده اند، بی‌سابقه است و آنها با سنگ و سلاح سرد مقابل این رژیم ایستاده اند .

در ادامه این مقاله آمده است: انتفاضه سوم مردم فلسطین نتیجه سال‌ها ظلم به این ملت است و این قیام اکنون موجب رعب و وحشت اسرائیل شده.

نویسنده این مقاله هدف قرار دادن یک نوجوان 13 ساله و ابراز شادی و انتظار سربازان اسرائیلی در کنار او برای جان باختن این نوجوان را نشانه بیماری روانی سربازان اسرائیلی عنوان کرده است .

او در بخشی از این مقاله تاریخ را به صهیونیست‌ها یادآور شده است که وقتی دنیای غرب با یهودیان مانند حیوان رفتار می‌کرد ،آیا این عالم اسلام نبود که به آنان پناه داد؟ و این مسلمانان بودند که یهودیان را از ظلم مسیحیان حفظ کردند .

در بخش دیگری از این مقاله آمده است: اسرائیل با روش قتل و ظلم علیه مردم فلسطین برای پایان خود تعجیل دارد و باوجود سکوت مجامع جهانی در برابر ظلم علیه مردم مظلوم فلسطین، اما اسرائیل به پایان خود خواهد رسید.

کد خبر 311932

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha