یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
۰ نفر

تلویزیون الجزیره فیلمی را منتشر کرده که یک فلسطینی با موبایل خود تهیه کرده و تهدید مستقیم یک افسر نظامی رژیم صهیونیستی به کشتار فلسطینی‌ها را نشان می‌دهد.

فیلم

سندي كه اگر در هر جاي ديگر دنيا وجود داشت، مي‌توانست مبناي محاكمه بين‌المللي و دست‌كم اعلام جرم قرار گيرد. اما براي رژيمي كه تحت مصونيت آهنين است و حتي سازمان ملل هم نمي‌تواند و اجازه ندارد قطعنامه‌اي عليه آن صادر كند، اين اسناد راه به جايي نمي‌برد.

در اين فيلم، افسر ارشد رژيم صهيونيستي با بلندگويي در دست خطاب به فلسطيني‌هاي ساكن يك اردوگاه در كرانه باختري با صداي بلند مي‌گويد: اگر كسي از شما سنگ پرتاب كند آنقدر گاز منتشر مي‌كنيم تا خفه شويد. اين افسر اسرائيلي به زبان عربي مي‌گويد: «ما نيروي اشغالگر هستيم، اين آخرين اخطار ماست. اگر سنگ پرتاب كنيد با گاز كشته مي‌شويد. فرقي هم نمي‌كند كودك و جوان و پير. همه با هم كشته مي‌شويد. نمي‌گذاريم حتي يك نفر از شما زنده بماند.

اين افسر اسرائيلي سپس درحالي‌كه يقه يك جوان فلسطيني به اسارت گرفته شده را در دست دارد به مردم حاضر در كمپ آيدا در كرانه باختري مي‌گويد: «ما يكي از شماها را دستگير كرديم. او را از خانه‌اش گرفتيم و مي‌خواهيم تكه‌تكه‌اش كنيم. اگر به پرتاب سنگ ادامه دهيد همينجا جلوي چشم شما تكه تكه‌اش مي‌كنيم.

انتشار اين فيلم بازتاب گسترده‌اي يافته به‌طوري‌كه رژيم صهيونيستي اعلام كرده افسري كه در اين فيلم تهديد به قتل مي‌كند از كارش معلق شده‌است. با اين حال سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي از هرگونه واكنش به انتشار اين فيلم خودداري كرده‌است.
كشتار فلسطيني‌ها همچنان روزانه ادامه دارد. در تازه‌ترين رويداد، يك نوزاد 7ماهه در كرانه باختري بر اثر استنشاق گاز اشك‌آور جانش را از دست داد. در همان روز 2فلسطيني ديگر به ضرب گلوله نظاميان اسرائيلي كشته شدند.

کد خبر 312295

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha